Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 13:52Golli, de kanske bara har mer bråttom i mål?
Golli, de kanske bara har mer bråttom i mål?
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 14:05Hahaha..kanske det 😉
Hahaha..kanske det 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 10:55Tror jag är redo för halvmaran..så stolt sprang 23,55km idag 🙂 Fantastisk känsla ..tack för allt er stöd!!
Tror jag är redo för halvmaran..så stolt sprang 23,55km idag 🙂 Fantastisk känsla ..tack för allt er stöd!!
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 11:28Redo? Du har ju redan gjort det! 🙂 FETT grattis, se nu till att fortsätta träna smart och målinriktat så du får va skadefri och glad och genomföra dina planerade lopp med ett leende på läpparna! Din löpglädje inspirerar, kan jag säga.
Redo? Du har ju redan gjort det! 🙂 FETT grattis, se nu till att fortsätta träna smart och målinriktat så du får va skadefri och glad och genomföra dina planerade lopp med ett leende på läpparna! Din löpglädje inspirerar, kan jag säga.
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 11:30Det som gör att jag säger "tror" är att jag aldrig sprungit ett lopp och vet inte hur jag kommer reagera i sånt sammanhang...det gör mig lite nervig 🙂
Det som gör att jag säger "tror" är att jag aldrig sprungit ett lopp och vet inte hur jag kommer reagera i sånt sammanhang...det gör mig lite nervig 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 14:40Normalt beteende vid tävling är att en stor andel löpare får hjärnsläpp vid starten och rusar ut i ett för högt tempo. Om du bara låter bli att hänga med dem, har du goda chanser att uppnå ditt mål.
Normalt beteende vid tävling är att en stor andel löpare får hjärnsläpp vid starten och rusar ut i ett för högt tempo. Om du bara låter bli att hänga med dem, har du goda chanser att uppnå ditt mål.
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 14:42Och om du bara följer Lars superba råd så kommer du dessutom träffa alla som drog iväg ungefär efter halva loppet, och om du då disponerat krafterna rätt så kan du vinka och säga "Hej då" till alla som då har löpt in i väggen (H)
Och om du bara följer Lars superba råd så kommer du dessutom träffa alla som drog iväg ungefär efter halva loppet, och om du då disponerat krafterna rätt så kan du vinka och säga "Hej då" till alla som då har löpt in i väggen (H)
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 15:03Instämmer med föregående talare. Sprang själv göteborgsvarvet i våras och fick till ett väldigt trevligt lopp. Känslan att börja passera löpare efter löpare de sista kilometrarna är fantastisk. Dessutom blir det en helt annan sak att springa under tävling
Instämmer med föregående talare. Sprang själv göteborgsvarvet i våras och fick till ett väldigt trevligt lopp. Känslan att börja passera löpare efter löpare de sista kilometrarna är fantastisk. Dessutom blir det en helt annan sak att springa under tävling