Quote from Mattias Johansson on 17 April 2008, 07:5430 km själv på 1 timme! Kanon då får du dra. Vi andra skall hålla 27-28 på rulle 😉
30 km själv på 1 timme! Kanon då får du dra. Vi andra skall hålla 27-28 på rulle 😉
Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 07:58Precis som Linnex säger så skulle du knappast bromsa oss Börje. Klart du ska med. Vi är inte ute efter att hetscykla på nåt sätt, snarare cyklar runt och njuta och må bra. Det är ju en enorm skillnad på att cykla ensam och i grupp så du kommer glida med o
Precis som Linnex säger så skulle du knappast bromsa oss Börje. Klart du ska med. Vi är inte ute efter att hetscykla på nåt sätt, snarare cyklar runt och njuta och må bra. Det är ju en enorm skillnad på att cykla ensam och i grupp så du kommer glida med o
Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 08:03Laguppställningen just nu
* Gary
* Christer
* Linnex
* Per
* Erik Harald
* John Jessen
*
*
Laguppställningen just nu
* Gary
* Christer
* Linnex
* Per
* Erik Harald
* John Jessen
*
*
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 08:04Har Erik nån personlighetsklyvning som även tar sig uttryck i fysisk form? 😉
Har Erik nån personlighetsklyvning som även tar sig uttryck i fysisk form? 😉
Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 08:06Hehe. Ser att han är med dubbelt i listan. Antar att det är på grund av att han dubbelsnabb! 🙂
Hehe. Ser att han är med dubbelt i listan. Antar att det är på grund av att han dubbelsnabb! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 08:10Jag är ju också med så vi blir väl 6pers då iaf. Har inte kört Hisingen Runt innan men hoppas att det går bättre än på Nationaldagsloppet förra året då jag punkade någon kilometer innan sista depån. Rullade in på 3tim 45min men hade nog skalat av en kvart
Jag är ju också med så vi blir väl 6pers då iaf. Har inte kört Hisingen Runt innan men hoppas att det går bättre än på Nationaldagsloppet förra året då jag punkade någon kilometer innan sista depån. Rullade in på 3tim 45min men hade nog skalat av en kvart
Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 08:22Ja, bättre än NDL måste det gå. Jag gick fullständigt in i väggen efter 2 mil förra året efter att ha slarvat med maten och drickan. Resten av rundan blev en härlig misär där jag fullständigt sorgecyklade och mådde uselt. Så gärna bättre än så 😀
Ja, bättre än NDL måste det gå. Jag gick fullständigt in i väggen efter 2 mil förra året efter att ha slarvat med maten och drickan. Resten av rundan blev en härlig misär där jag fullständigt sorgecyklade och mådde uselt. Så gärna bättre än så 😀
Quote from Lena O on 17 April 2008, 13:09Jag har inte anmält mig till loppet ännu men jag är med, Jag kommer ner ...
Och JA Roger, jag kanske måste även kommer ner på lördagkväll för att slippa förvirra mig bland Göteborgs underbara vägsystem! (#)
Jag har inte anmält mig till loppet ännu men jag är med, Jag kommer ner ...
Och JA Roger, jag kanske måste även kommer ner på lördagkväll för att slippa förvirra mig bland Göteborgs underbara vägsystem! (#)
Quote from j sollerman on 17 April 2008, 14:38Hur mycket duschar och sånt finns de? Man vill ju inte stå i kö får sånt när man gått i mål?
Fikaställen???
Hur mycket duschar och sånt finns de? Man vill ju inte stå i kö får sånt när man gått i mål?
Fikaställen???
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 16:03Jag tänkte köra med HCK på söndag för att se vad mitt knä tycker om distansen och är det OK då så anmäler jag mig också 🙂
Jag tänkte köra med HCK på söndag för att se vad mitt knä tycker om distansen och är det OK då så anmäler jag mig också 🙂