Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHisingen Runt (11 maj)
You need to log in to create posts and topics.

30 km själv på 1 timme! Kanon då får du dra. Vi andra skall hålla 27-28 på rulle 😉

Precis som Linnex säger så skulle du knappast bromsa oss Börje. Klart du ska med. Vi är inte ute efter att hetscykla på nåt sätt, snarare cyklar runt och njuta och må bra. Det är ju en enorm skillnad på att cykla ensam och i grupp så du kommer glida med o

Laguppställningen just nu

* Gary
* Christer
* Linnex
* Per
* Erik Harald
* John Jessen
*
*

Har Erik nån personlighetsklyvning som även tar sig uttryck i fysisk form? 😉

Hehe. Ser att han är med dubbelt i listan. Antar att det är på grund av att han dubbelsnabb! 🙂

Jag är ju också med så vi blir väl 6pers då iaf. Har inte kört Hisingen Runt innan men hoppas att det går bättre än på Nationaldagsloppet förra året då jag punkade någon kilometer innan sista depån. Rullade in på 3tim 45min men hade nog skalat av en kvart

Ja, bättre än NDL måste det gå. Jag gick fullständigt in i väggen efter 2 mil förra året efter att ha slarvat med maten och drickan. Resten av rundan blev en härlig misär där jag fullständigt sorgecyklade och mådde uselt. Så gärna bättre än så 😀

Jag har inte anmält mig till loppet ännu men jag är med, Jag kommer ner ...
Och JA Roger, jag kanske måste även kommer ner på lördagkväll för att slippa förvirra mig bland Göteborgs underbara vägsystem! (#)

Hur mycket duschar och sånt finns de? Man vill ju inte stå i kö får sånt när man gått i mål?
Fikaställen???

Jag tänkte köra med HCK på söndag för att se vad mitt knä tycker om distansen och är det OK då så anmäler jag mig också 🙂