Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 18:38Kalle - Start- och målplatsen är på en skola som var färdigbyggd förra året så det är superfräscht där. Efter målgången serveras pastasallad. Det finns inget riktigt bra fik alldeles i närheten men jag tänkte vi som kör i Funbeatgänget kunde ta och åka oc
Kalle - Start- och målplatsen är på en skola som var färdigbyggd förra året så det är superfräscht där. Efter målgången serveras pastasallad. Det finns inget riktigt bra fik alldeles i närheten men jag tänkte vi som kör i Funbeatgänget kunde ta och åka oc
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 21:51Innan ni har blivit sådär superfräscha som bara ni kan;) , tycker jag att ni ska prova våra massörer också.
Innan ni har blivit sådär superfräscha som bara ni kan;) , tycker jag att ni ska prova våra massörer också.
Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 21:54oh, hur kunde jag glömma det!? Klart vi ska!
oh, hur kunde jag glömma det!? Klart vi ska!
Quote from Bengt Askerfelt on 18 April 2008, 07:14Ang. långa rundan- hur snabbt brukar den snabbaste cykla och hur lång tid brukar de sista ta på sig? Hur många timmar brukar majoriteten ta på sig?
Hur brukar fördelningen vara mellan de tre distanserna procentuellt?
Ang. långa rundan- hur snabbt brukar den snabbaste cykla och hur lång tid brukar de sista ta på sig? Hur många timmar brukar majoriteten ta på sig?
Hur brukar fördelningen vara mellan de tre distanserna procentuellt?
Quote from Mats Andersson on 18 April 2008, 07:17Oj, det där får jag nästan kolla upp om jag skall kunna ge ett bra svar.
Oj, det där får jag nästan kolla upp om jag skall kunna ge ett bra svar.
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 09:30De snabbaste på långa rundan ligger runt tre timmar. Resten vågar jag inte uttala mig om.
Sen får man komma ihåg att det inte är en tävling mot klockan eller andra - bara mot dig själv! 🙂
De snabbaste på långa rundan ligger runt tre timmar. Resten vågar jag inte uttala mig om.
Sen får man komma ihåg att det inte är en tävling mot klockan eller andra - bara mot dig själv! 🙂
Quote from j sollerman on 18 April 2008, 15:30"Sen får man komma ihåg att det inte är en tävling mot klockan eller andra - bara mot dig själv! "
Yeah right!
"Sen får man komma ihåg att det inte är en tävling mot klockan eller andra - bara mot dig själv! "
Yeah right!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:52Som Rasmus sade de snabbaste kör runt 3 timmar
De långsammaste kör på 7 timmar ( Vi stänger målet 16:00)
De flesta kör på ngt där emellan , eftersom det inte finns ngn tidtagnig är det svårt att vetaAv alla deltagare kör:
75% den långa bana
20% mellan
Som Rasmus sade de snabbaste kör runt 3 timmar
De långsammaste kör på 7 timmar ( Vi stänger målet 16:00)
De flesta kör på ngt där emellan , eftersom det inte finns ngn tidtagnig är det svårt att veta
Av alla deltagare kör:
75% den långa bana
20% mellan
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:54Är stopplikten upphävd då, eller?
Är stopplikten upphävd då, eller?
Quote from Mats Andersson on 18 April 2008, 17:21Brukar den vara det när du är ute och kör dina rundor...?
Brukar den vara det när du är ute och kör dina rundor...?