Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 21:29Under en runda förra året, pekade en klubbkompis på en skylt utanför ett fik, och sa: "Är det nån som vill ha en bullé?". Mycket riktigt, på skylten, och dessutom på två ställen, stod det "bullé"!!! 😀
Under en runda förra året, pekade en klubbkompis på en skylt utanför ett fik, och sa: "Är det nån som vill ha en bullé?". Mycket riktigt, på skylten, och dessutom på två ställen, stod det "bullé"!!! 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 21:38Hahaha....... det var nog en micket fin bullé på det stället.
Ja jösses 😀
Hahaha....... det var nog en micket fin bullé på det stället.
Ja jösses 😀
Quote from j sollerman on 20 April 2008, 14:11Hur många är de som är anmälda i funbeatgruppen??
Hur många är de som är anmälda i funbeatgruppen??
Quote from Mats Andersson on 20 April 2008, 18:10Osäker. Men jag utgår ifrån att åtminstone de som sagt här på Funbeat att de skall köra i gruppen är anmälda, betalda och klara. Eller?
Osäker. Men jag utgår ifrån att åtminstone de som sagt här på Funbeat att de skall köra i gruppen är anmälda, betalda och klara. Eller?
Quote from Mattias Johansson on 20 April 2008, 21:12Nä... Anmäld i fel grupp och har inte pröjsat ännu.
Nä... Anmäld i fel grupp och har inte pröjsat ännu.
Quote from Lena O on 20 April 2008, 21:31ok, vilken grupp ska jag anmäla mig till
Funbeat eller
Funbeat 27-28?
ok, vilken grupp ska jag anmäla mig till
Funbeat eller
Funbeat 27-28?
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:41Anmäld till fb-gruppen och har pyntat!
Tack för en tokfin runda idag, det gav sannerligen mersmak!
Plus att man fick så fin färg i ansiktet och armarna!
(H)
Anmäld till fb-gruppen och har pyntat!
Tack för en tokfin runda idag, det gav sannerligen mersmak!
Plus att man fick så fin färg i ansiktet och armarna!
(H)
Quote from Mats Andersson on 20 April 2008, 21:58Gary - det spelar ingen roll.
Gary - det spelar ingen roll.
Quote from Bengt Askerfelt on 21 April 2008, 08:20En personlig fråga- om jag hittills bara cyklat 2 landsvägsturer i vår, 3 resp 4 mil, och ska cykla Tjejvättern den 7/6, vilken sträcka skulle passa bäst om jag kör Hisingen runt? Mellanbanan på 5,5 mil eller den långa på 10 mil? Är det bra att ha ett län
En personlig fråga- om jag hittills bara cyklat 2 landsvägsturer i vår, 3 resp 4 mil, och ska cykla Tjejvättern den 7/6, vilken sträcka skulle passa bäst om jag kör Hisingen runt? Mellanbanan på 5,5 mil eller den långa på 10 mil? Är det bra att ha ett län
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 08:35Hur kändes de tre och fyra milen? Var det hyfsat lätt, så är en dryg mil till inte så mycket utmaning, va?
Hur kändes de tre och fyra milen? Var det hyfsat lätt, så är en dryg mil till inte så mycket utmaning, va?