Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 08:36Då svarar jag! Klart du skall köra låååånga rundan. Glöm inte att stanna och käka.
Då svarar jag! Klart du skall köra låååånga rundan. Glöm inte att stanna och käka.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:22Jag har cyklat 2 gånger, Jannike.
4 mil i onsdags och nästan 10 i går. Nu pausade vi iofs igår men jag skulle helt klart sikta in mig på den långa. Det klarar du lätt som en plätt!Lycka till.
Jag har cyklat 2 gånger, Jannike.
4 mil i onsdags och nästan 10 i går. Nu pausade vi iofs igår men jag skulle helt klart sikta in mig på den långa. Det klarar du lätt som en plätt!
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 16:03Klart, du kör den långa....du kommer säkert hitta en bra grupp och då går cyklingen lättare än vanligt, då andra tar vinden framför dig....självklart bör du ligga längst fram ibland och hjälpa till..;)
Klart, du kör den långa....du kommer säkert hitta en bra grupp och då går cyklingen lättare än vanligt, då andra tar vinden framför dig....självklart bör du ligga längst fram ibland och hjälpa till..;)
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 18:48Efter söndagens grymt kuliga runda med Christer så känns det inget i knät så jag har anmält mig till Funbeat klungan och betalt 🙂
Efter söndagens grymt kuliga runda med Christer så känns det inget i knät så jag har anmält mig till Funbeat klungan och betalt 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 18:51>"Hoppas någon erfaren och klok cyklist vill svara"
Konstigt ingen med det MO har svarat ännu?
>"Hoppas någon erfaren och klok cyklist vill svara"
Konstigt ingen med det MO har svarat ännu?
Quote from Bengt Askerfelt on 22 April 2008, 10:09Klok och erfaren vet jag vad det betyder och jag tycker jag fått kloka svar men vad betyder MO?
Mina 4 mil senast gick bra men sista milen var jag lite trött och jag kände mig allt annat än stark i backar. Kanske öppnade jag lite för hårt i ren glädje oc
Klok och erfaren vet jag vad det betyder och jag tycker jag fått kloka svar men vad betyder MO?
Mina 4 mil senast gick bra men sista milen var jag lite trött och jag kände mig allt annat än stark i backar. Kanske öppnade jag lite för hårt i ren glädje oc
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 14:46MO = Modus Operandi = tillvägagångssätt eller "signatur"
MO = Modus Operandi = tillvägagångssätt eller "signatur"
Quote from j sollerman on 22 April 2008, 15:22Utmana dig själv och cykla 10
Utmana dig själv och cykla 10
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 17:05Jannike, det blir ca fem timmar totalt i det tempot. Du kommer förmodligen hitta nån att cykla med, så att du slipper ta vinden hela tiden. Det gör ett par kilometer i timmen för samma ansträngning. Sen har vi depåer där du kan dricka och äta.
Runt komme
Jannike, det blir ca fem timmar totalt i det tempot. Du kommer förmodligen hitta nån att cykla med, så att du slipper ta vinden hela tiden. Det gör ett par kilometer i timmen för samma ansträngning. Sen har vi depåer där du kan dricka och äta.
Runt komme
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 17:14Och om du vill testa att cykla lite längre så kan du hänga med på en av HCK:s söndagsrundor.
Introrundan på lördag följt av distanspasset på söndag :D?
Och om du vill testa att cykla lite längre så kan du hänga med på en av HCK:s söndagsrundor.
Introrundan på lördag följt av distanspasset på söndag :D?