Quote from Lars Mörrby on 22 April 2008, 21:18Det är nog inte orka som är problemet utan den delen av kroppen som man sitter på. Jag har inte haft ute cykeln än (sitter just nu på ett hotellrum utanför kungliga huvudstaden). Orkar cykla 4-5 timamr gör man med lite vätska mm, men den lilla "umpan" - u
Det är nog inte orka som är problemet utan den delen av kroppen som man sitter på. Jag har inte haft ute cykeln än (sitter just nu på ett hotellrum utanför kungliga huvudstaden). Orkar cykla 4-5 timamr gör man med lite vätska mm, men den lilla "umpan" - u
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 21:30Jo, rumpan kan göra ont i början, det vet jag också. Men det kommer det att göra vare sig hon cyklar HR eller egna rundor... 🙂
Jo, rumpan kan göra ont i början, det vet jag också. Men det kommer det att göra vare sig hon cyklar HR eller egna rundor... 🙂
Quote from Mattias Johansson on 25 April 2008, 07:52Stryk mig. Nu är det 5:e gången på 1,5 månader jag blir krasslig. Två magsjuka och två förkylningar. Denna gång halsinfektion :@.
Nu ger jag f_n i årets säsong och ställer cykeln i a f två veckor.
Eventuellt dyker jag upp men det blir snabbeslut dagen inn
Stryk mig. Nu är det 5:e gången på 1,5 månader jag blir krasslig. Två magsjuka och två förkylningar. Denna gång halsinfektion :@.
Nu ger jag f_n i årets säsong och ställer cykeln i a f två veckor.
Eventuellt dyker jag upp men det blir snabbeslut dagen inn
Quote from Mats Andersson on 25 April 2008, 07:53Krya på dig Mr Linnex!
Krya på dig Mr Linnex!
Quote from Lena O on 25 April 2008, 09:16ÄT ÄT ÄT Mr Linnex!
Bästa försvar mot förkylningar.
ÄT ÄT ÄT Mr Linnex!
Bästa försvar mot förkylningar.
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 09:18Inte konstigt att jag aldrig blir förskylld
Inte konstigt att jag aldrig blir förskylld
Quote from Mattias Johansson on 25 April 2008, 09:32Mot halsinfektion och förkylning kör jag med flytande föda. 😉
Mot halsinfektion och förkylning kör jag med flytande föda. 😉
Quote from Lena O on 25 April 2008, 10:20inte jag.
Så fort jag känner av, in med en extra middag fort som flugan!
inte jag.
Så fort jag känner av, in med en extra middag fort som flugan!
Quote from Sandra Näslund on 26 April 2008, 23:38Råkar vara i GBG den helgen, och är jag välkommen så kör jag gärna med FB.
Anmäld är jag hursomhelst..."Laguppställning ?"
* Christer (boss)
* Gary
* Per
* Erik Harald
* John Jessen
* Magnus
* AriVilka saknas, är någon dubblerad?
Råkar vara i GBG den helgen, och är jag välkommen så kör jag gärna med FB.
Anmäld är jag hursomhelst...
"Laguppställning ?"
* Christer (boss)
* Gary
* Per
* Erik Harald
* John Jessen
* Magnus
* Ari
Vilka saknas, är någon dubblerad?
Quote from Mats Andersson on 27 April 2008, 08:06Kul att du kommer med Ari!
Kul att du kommer med Ari!