Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 08:09Hej. Jag är ny har och har intesa br koll på nar sista datum för anmalning ar? Ar jag redan för sent?
Noelle
Hej. Jag är ny har och har intesa br koll på nar sista datum för anmalning ar? Ar jag redan för sent?
Noelle
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 08:12Sista anmälning är idag och betalning ska va inne senast tisdag.
Sista anmälning är idag och betalning ska va inne senast tisdag.
Quote from ellen olsson on 27 April 2008, 08:16Efteranmälan (på plats) går ju också bra, fast då kostar det lite mer.
Efteranmälan (på plats) går ju också bra, fast då kostar det lite mer.
Quote from Lena O on 30 April 2008, 16:52Jag måste boka av ... min minsting har Dansuppvisning
Jag måste boka av ... min minsting har Dansuppvisning
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 18:10Å va synd Gary.
Själv är jag omplacerad och nedgraderad till flaggvakt så alla som trodde de skulle få bullar av mig i depå 1 får nöja er med ett "heja heja" när jag står som flaggvakt nån, för tillfället, okänd stans.
Eller så hämtar man ut sin nummerl
Å va synd Gary.
Själv är jag omplacerad och nedgraderad till flaggvakt så alla som trodde de skulle få bullar av mig i depå 1 får nöja er med ett "heja heja" när jag står som flaggvakt nån, för tillfället, okänd stans.
Eller så hämtar man ut sin nummerl
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 23:00Nämen, va??? 🙁
Vaffö gö di på detta vise?
Nämen, va??? 🙁
Vaffö gö di på detta vise?
Quote from Mats Andersson on 30 April 2008, 23:49Jag kommer också få "boka av". Lite halvt i alla fall. Jag har blivit värvad som speaker i start- och målområdet.
Jag kommer också få "boka av". Lite halvt i alla fall. Jag har blivit värvad som speaker i start- och målområdet.
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 09:33Ämen Christer, visst hinner du cykla långa åtminstone ett varv även om du ska stå och snacka ;).
Ämen Christer, visst hinner du cykla långa åtminstone ett varv även om du ska stå och snacka ;).
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 20:19Nu är Anne Mari uppgraderad igen 😉
Det är lite många att hålla reda på ibland (#)
Nu är Anne Mari uppgraderad igen 😉
Det är lite många att hålla reda på ibland (#)
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 20:21Till Homerun mätress?
Till Homerun mätress?