Quote from Elias Engqvist on 18 April 2008, 17:22Om dom inte har nåt stopp-ur finns det väl ingen stopp-plikt!
Om dom inte har nåt stopp-ur finns det väl ingen stopp-plikt!
Quote from Mats Andersson on 18 April 2008, 17:23Haha!
Haha!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 17:27Jag är en laglydig gos(s)e och gör som man ska enligt VTF.
Jag fildelar inte och snor inte i butiken när jag handlar.
Faktum är att jag är ett föredöme i väldigt många avseende
Jag är en laglydig gos(s)e och gör som man ska enligt VTF.
Jag fildelar inte och snor inte i butiken när jag handlar.
Faktum är att jag är ett föredöme i väldigt många avseende
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 17:31"och snor inte i butiken när jag handlar"
Nä, när man handlar betalar man jö..... (H) *går och lagar lasagne*
"och snor inte i butiken när jag handlar"
Nä, när man handlar betalar man jö..... (H) *går och lagar lasagne*
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 18:21e lasagnen trasig 😉
e lasagnen trasig 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 19:06touché mon frère!
touché mon frère!
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2008, 20:51Annars blir man ju imponerad att du kan GÅ och laga lasagne på en gång!
Annars blir man ju imponerad att du kan GÅ och laga lasagne på en gång!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 21:14en kan allt å lite te, Christer (t+)
en kan allt å lite te, Christer (t+)
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 21:15Jag är mer imponerad av att hon stavar rätt och har koll på grav och akut accent.
Bageriet tillika cafét som är min granne har precis skaffat ny skylt och valde att skriva Cafèt... vilket i och för sig blir "kaffe" om man försöker uttala det.
/Stavning
Jag är mer imponerad av att hon stavar rätt och har koll på grav och akut accent.
Bageriet tillika cafét som är min granne har precis skaffat ny skylt och valde att skriva Cafèt... vilket i och för sig blir "kaffe" om man försöker uttala det.
/Stavning
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 21:20Är själv lite språkpolis, A-M, det kan dock slinta (danska som jag är)......
Har dessutom en informatör (till yrket) tillika frankofil make......så kan man annat än att hålla sig inom marginalerna 😉Många konstiga skyltar har man sett!
Är själv lite språkpolis, A-M, det kan dock slinta (danska som jag är)......
Har dessutom en informatör (till yrket) tillika frankofil make......så kan man annat än att hålla sig inom marginalerna 😉
Många konstiga skyltar har man sett!