Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 09:07bullen71: Det är det dataprogrammet som gör. Men om man har ritat in rundan hyffsat noggrant (och den uppfyller de andra kraven), så kommer den med så småningom!
Jonas N: Kan du inte köra "Kopiera och Redigera" på rundan?
bullen71: Det är det dataprogrammet som gör. Men om man har ritat in rundan hyffsat noggrant (och den uppfyller de andra kraven), så kommer den med så småningom!
Jonas N: Kan du inte köra "Kopiera och Redigera" på rundan?
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 09:23Olle! Det var inte illa! Men det verkade inte hjälpa. Det står fortfarande "Tillgänglig för: Gruppen som rundan ligger i. " och de parametrarna fick jag inte korrigera fast jag gjort kopieringen.. :/
Olle! Det var inte illa! Men det verkade inte hjälpa. Det står fortfarande "Tillgänglig för: Gruppen som rundan ligger i. " och de parametrarna fick jag inte korrigera fast jag gjort kopieringen.. :/
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 09:26Jonas: "Det är inte långt kvar förrns det är superenkelt att få översikt/notera var någon ska träna på specifika tider! "
Man behöver ju inte koppla rundan till sina _planerade_ träningspass, det räcker ju att man kopplar på rundan i efterhand om man är
Jonas: "Det är inte långt kvar förrns det är superenkelt att få översikt/notera var någon ska träna på specifika tider! "
Man behöver ju inte koppla rundan till sina _planerade_ träningspass, det räcker ju att man kopplar på rundan i efterhand om man är
Quote from Bertil Nolheim on 26 August 2008, 09:53Kanonbra!
Hur avgörs det vilken träningstyp en runda har?
Kanonbra!
Hur avgörs det vilken träningstyp en runda har?
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 10:26Lars: Rundan får samma träningstyp som det första träningspasset du kopplar den till har.
Lars: Rundan får samma träningstyp som det första träningspasset du kopplar den till har.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 10:26Dubbla inlägg, tog här bort ett av dem
Dubbla inlägg, tog här bort ett av dem
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 10:34Superspännande, ska kolla direkt!
Superspännande, ska kolla direkt!
Quote from Bjarne Lewin on 26 August 2008, 10:44Urhäftigt! Verkligen toppenbra! Jo den här funktionen träffade 100% rätt (H:)
Urhäftigt! Verkligen toppenbra! Jo den här funktionen träffade 100% rätt (H:)
Quote from Magnus Gelang on 26 August 2008, 10:48Tack Olle för svar 🙂
Tack Olle för svar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 10:591. Först av allt: Skitbra feature!!! Högsta betyg, I just (L) (L) (L) it!
Sedan lite buggrelaterat:
2. Länken "i ett diskussionsinlägg" i InfoWindow:et för vald runda verkar inte funka.Sedan lite "mycket vill ha mer..."
3. Går det att få in en länk n
1. Först av allt: Skitbra feature!!! Högsta betyg, I just (L) (L) (L) it!
Sedan lite buggrelaterat:
2. Länken "i ett diskussionsinlägg" i InfoWindow:et för vald runda verkar inte funka.
Sedan lite "mycket vill ha mer..."
3. Går det att få in en länk n