Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 11:25Linus:
1. Kul att höra! 🙂
2. Ok, jag fixar.
3. Håller med, det vore kanonbra!
4. Det hade varit fiffigt så som du beskriver. Dock så är det få rundor (alltså exakt samma inmatade runda) som delas av flera personer, och man skulle då istället se hur må
Linus:
1. Kul att höra! 🙂
2. Ok, jag fixar.
3. Håller med, det vore kanonbra!
4. Det hade varit fiffigt så som du beskriver. Dock så är det få rundor (alltså exakt samma inmatade runda) som delas av flera personer, och man skulle då istället se hur må
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 11:26AT,
"Jonas: Det är inte långt kvar förrns det är superenkelt att få översikt/notera var någon ska träna på specifika tider! -- Man behöver ju inte koppla rundan till sina _planerade_ träningspass, det räcker ju att man kopplar på rundan i efterhand om man
AT,
"Jonas: Det är inte långt kvar förrns det är superenkelt att få översikt/notera var någon ska träna på specifika tider! -- Man behöver ju inte koppla rundan till sina _planerade_ träningspass, det räcker ju att man kopplar på rundan i efterhand om man
Quote from Bjarne Lewin on 26 August 2008, 11:33På tal om hotbild... För det är ju det som Jonas beskriver. Hitta rundorna och ungefär när personen brukar springa, så behövs inga 24 timmar. Skulle man kunna göra sina rundor offentliga fast utan de kan se vem som skapat dem.
Dvs snarare göra kopplingen
På tal om hotbild... För det är ju det som Jonas beskriver. Hitta rundorna och ungefär när personen brukar springa, så behövs inga 24 timmar. Skulle man kunna göra sina rundor offentliga fast utan de kan se vem som skapat dem.
Dvs snarare göra kopplingen
Quote from Eric Jacobsson on 26 August 2008, 12:03gu va häftigt!
gu va häftigt!
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 12:32Olle: OK. 🙂
Olle: OK. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 26 August 2008, 12:39Olle, kan du inte skriva ett program till mobiler med gps och ett interface i FB så att man kan se i realtid i FB när en person springer/cyklar en viss sträcka - det vore cool (obs lite ironi (men teoretiskt genomförbart!)).
Bortsett från att detta inte
Olle, kan du inte skriva ett program till mobiler med gps och ett interface i FB så att man kan se i realtid i FB när en person springer/cyklar en viss sträcka - det vore cool (obs lite ironi (men teoretiskt genomförbart!)).
Bortsett från att detta inte
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 12:57Mys pys, kalas funktion... (V)
Olle: Kan man på något sätt analysera vilka tider på dygnet folk springer dessa rundor... tex morgon, fm, em, kväll, natt eller något liknande...?
Mys pys, kalas funktion... (V)
Olle: Kan man på något sätt analysera vilka tider på dygnet folk springer dessa rundor... tex morgon, fm, em, kväll, natt eller något liknande...?
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:38Jan, hur tänker du nu? Det går ju inte att registrera vilken tid på dygnet man springer... och om man sparar tidpunkten man gör själva registreringen så lär 90% bli kvällar... Eller tänker du dig att man ska registrera inte bara vilken dag man gör träning
Jan, hur tänker du nu? Det går ju inte att registrera vilken tid på dygnet man springer... och om man sparar tidpunkten man gör själva registreringen så lär 90% bli kvällar... Eller tänker du dig att man ska registrera inte bara vilken dag man gör träning
Quote from Jonas Täng on 26 August 2008, 13:40hm det finns väldigt få rundor i mitt lilla hörn av landet. Får se till att träna lite mer och lägga in fler rundor tror jag! 😀
hm det finns väldigt få rundor i mitt lilla hörn av landet. Får se till att träna lite mer och lägga in fler rundor tror jag! 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:50Jag provade den nya funktionen för att hitta rundor. Mycket bra! Hittade en runda som jag tänkte lägga in som ett framtida träningspass. Men jag lyckas inte hitta någon länk som gör att man kan koppla rundan till sitt träningspass. Det går heller inte att
Jag provade den nya funktionen för att hitta rundor. Mycket bra! Hittade en runda som jag tänkte lägga in som ett framtida träningspass. Men jag lyckas inte hitta någon länk som gör att man kan koppla rundan till sitt träningspass. Det går heller inte att