Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=556

Ok, det beror på en begränsning i FunBeat. Jag ska se till att lösa den till nästa uppgradering.

Haha det är ju sjukt roligt!

Nu börjar jag lite bättre förstå varför det inte har gått att se träningsrundor jag skapat utöver i min egen lista. Fortfarande har jag dock en hel del frågetecken och funderingar.
Om jag sätter träningstyp på passet till "Löpning - Terräng" Hittar man då

En runda som ligger som "Löpning - Terräng" är inte "Löpning" så därför syns den inte under "Löpning". Träningstyperna är helt olika för systemet.

Jag kan se dina rundor (just nu 4 st), men inte din kalender så det fungerar att dela rundor med dold kalen

Faktum är att man visst kan hitta en runda för tex "Löpning - Backe" under Träningsrundor. Den funktionen fungerar nämligen lite annorlunda (inte helt tydligt). Alla olika löpningstyper läggs in under just Löpning under fliken Träningsrundor. Samma gäller

Grymt, tack Olle. Jag testade inte den delen utan gjorde ett antagande utifrån hur andra delar fungerar.

Jag kan bara buga och tacka. Jag har lagt in just fyra träningsrundor så då fungera det absolut som det skall.

Med vänlig hälsning Stefan

Åh, vilken kul och bra grej! 😀

Jag tycker att Populära träningsstråk borde uppdateras oftare. När jag märkte att min väg till jobbet inte fanns med där började jag lägga till den rundan varenda dag och det har nu gått säkert tre månader eller mer. Detta till trots saknas den vägen unde