Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:38http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=556
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:47Ok, det beror på en begränsning i FunBeat. Jag ska se till att lösa den till nästa uppgradering.
Ok, det beror på en begränsning i FunBeat. Jag ska se till att lösa den till nästa uppgradering.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 19:59Haha det är ju sjukt roligt!
Haha det är ju sjukt roligt!
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 02:02Nu börjar jag lite bättre förstå varför det inte har gått att se träningsrundor jag skapat utöver i min egen lista. Fortfarande har jag dock en hel del frågetecken och funderingar.
Om jag sätter träningstyp på passet till "Löpning - Terräng" Hittar man då
Nu börjar jag lite bättre förstå varför det inte har gått att se träningsrundor jag skapat utöver i min egen lista. Fortfarande har jag dock en hel del frågetecken och funderingar.
Om jag sätter träningstyp på passet till "Löpning - Terräng" Hittar man då
Quote from Camilla Höög on 18 February 2009, 07:50En runda som ligger som "Löpning - Terräng" är inte "Löpning" så därför syns den inte under "Löpning". Träningstyperna är helt olika för systemet.
Jag kan se dina rundor (just nu 4 st), men inte din kalender så det fungerar att dela rundor med dold kalen
En runda som ligger som "Löpning - Terräng" är inte "Löpning" så därför syns den inte under "Löpning". Träningstyperna är helt olika för systemet.
Jag kan se dina rundor (just nu 4 st), men inte din kalender så det fungerar att dela rundor med dold kalen
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 09:51Faktum är att man visst kan hitta en runda för tex "Löpning - Backe" under Träningsrundor. Den funktionen fungerar nämligen lite annorlunda (inte helt tydligt). Alla olika löpningstyper läggs in under just Löpning under fliken Träningsrundor. Samma gäller
Faktum är att man visst kan hitta en runda för tex "Löpning - Backe" under Träningsrundor. Den funktionen fungerar nämligen lite annorlunda (inte helt tydligt). Alla olika löpningstyper läggs in under just Löpning under fliken Träningsrundor. Samma gäller
Quote from Camilla Höög on 18 February 2009, 10:17Grymt, tack Olle. Jag testade inte den delen utan gjorde ett antagande utifrån hur andra delar fungerar.
Grymt, tack Olle. Jag testade inte den delen utan gjorde ett antagande utifrån hur andra delar fungerar.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 12:13Jag kan bara buga och tacka. Jag har lagt in just fyra träningsrundor så då fungera det absolut som det skall.
Med vänlig hälsning Stefan
Jag kan bara buga och tacka. Jag har lagt in just fyra träningsrundor så då fungera det absolut som det skall.
Med vänlig hälsning Stefan
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 15:39Åh, vilken kul och bra grej! 😀
Åh, vilken kul och bra grej! 😀
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 17:17Jag tycker att Populära träningsstråk borde uppdateras oftare. När jag märkte att min väg till jobbet inte fanns med där började jag lägga till den rundan varenda dag och det har nu gått säkert tre månader eller mer. Detta till trots saknas den vägen unde
Jag tycker att Populära träningsstråk borde uppdateras oftare. När jag märkte att min väg till jobbet inte fanns med där började jag lägga till den rundan varenda dag och det har nu gått säkert tre månader eller mer. Detta till trots saknas den vägen unde