Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:53Om man tar en radie från HBG på sju mil och alla asfalterade vägar, så kommar jag där för eller senare.
Om man tar en radie från HBG på sju mil och alla asfalterade vägar, så kommar jag där för eller senare.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:18Olle skrev till Jonas: kopiera och redigera - det skulle jag gärna vilja kunna göra både med mina egna rundor, som ofta har samma bas, och andras, men jag förstår inte hur man gör! Någon? Frågan hänger väl samman med Daniels antar jag.
Olle skrev till Jonas: kopiera och redigera - det skulle jag gärna vilja kunna göra både med mina egna rundor, som ofta har samma bas, och andras, men jag förstår inte hur man gör! Någon? Frågan hänger väl samman med Daniels antar jag.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:48Linus: Tänkte inte på det... 😉 hihi, jag var nog så upprymd av funktionen, men kanske registrera själva starttiden på rundan om man vill, vore bra eller t.ex. registrera 4-5 fasta tider typ fm, em osv. då kan man ju ge sig ut när det är mycket folk i ban
Linus: Tänkte inte på det... 😉 hihi, jag var nog så upprymd av funktionen, men kanske registrera själva starttiden på rundan om man vill, vore bra eller t.ex. registrera 4-5 fasta tider typ fm, em osv. då kan man ju ge sig ut när det är mycket folk i ban
Quote from Camilla Höög on 26 August 2008, 15:35Daniel, för att använda någon annans runda så klickar du först på Lista rundornas startpunkter, klicka på startpunkten, klicka på redigera och där kan du lägga till rundan på din lista med rundor eller kopiera och ändra den.
Daniel, för att använda någon annans runda så klickar du först på Lista rundornas startpunkter, klicka på startpunkten, klicka på redigera och där kan du lägga till rundan på din lista med rundor eller kopiera och ändra den.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 18:17Kul!
Kul!
Quote from Andreas Björklund on 27 August 2008, 14:31Mycket tjusigt!! 😀
Mycket tjusigt!! 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 17:33Kanonbra! Tack för en grym sida!
Kanonbra! Tack för en grym sida!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 22:37Tack Anders. Inte helt solklart - men bara det fungerar så är jag nöjd 🙂
Tack Anders. Inte helt solklart - men bara det fungerar så är jag nöjd 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 19:25Hur gör jag för att rundan ska bli tillgänglig för alla?
"Tillgänglig för: Gruppen som rundan ligger i. " står det, och jag hittar inget sätt att ändra det.
Hur gör jag för att rundan ska bli tillgänglig för alla?
"Tillgänglig för: Gruppen som rundan ligger i. " står det, och jag hittar inget sätt att ändra det.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:21Gunnar: Vilken runda gäller det? Kan du få fram RouteID (genom att tex visa rundan i nytt fönster och där hämta URLen).
Gunnar: Vilken runda gäller det? Kan du få fram RouteID (genom att tex visa rundan i nytt fönster och där hämta URLen).