Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 15:141+1=
1+1=
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 15:25Tävlingsarrangörer vill föregå med gott exempel.
Tävlingsarrangörer vill föregå med gott exempel.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 15:37Bara ett TROLL (en idiot) cyklar utan hjälm.
Bara ett TROLL (en idiot) cyklar utan hjälm.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 16:07Hur menar du att det skulle vara diskriminerande?
Jag hänger inte riktigt med där!
Hur menar du att det skulle vara diskriminerande?
Jag hänger inte riktigt med där!
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 16:19Flytväst? kan du inte simma?
Flytväst? kan du inte simma?
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2011, 16:41Ojoj, på den andra FB får jag vet att det är förolämpande att kalla de som inte bär hjälm för korkade. Inte för att jag använde det ordet korkad. Men ok, då förolämpar jag alla egon som sätter sin frisyr före andras säkerhet.
Det är jag som torka upp hjä
Ojoj, på den andra FB får jag vet att det är förolämpande att kalla de som inte bär hjälm för korkade. Inte för att jag använde det ordet korkad. Men ok, då förolämpar jag alla egon som sätter sin frisyr före andras säkerhet.
Det är jag som torka upp hjä
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 16:50"tycker nästan det är diskriminerande... "
Hur menar du då?
"tycker nästan det är diskriminerande... "
Hur menar du då?
Quote from Camilla Höög on 20 April 2011, 16:50Fast frisyren är ju viktigare...om man är tonåring! Vuxna är bara korkade 🙂
Fast frisyren är ju viktigare...om man är tonåring! Vuxna är bara korkade 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 17:45Ärligt talat tror jag att skribenten bara är ute för att trolla forumet, men med risk för att kliva rakt i fällan tänker jag ändå påpeka några fundamentala felaktigheter i hans resonemang...
"jag sysslar med de flesta extremsporter"
Ja, men nog. Du syss
Ärligt talat tror jag att skribenten bara är ute för att trolla forumet, men med risk för att kliva rakt i fällan tänker jag ändå påpeka några fundamentala felaktigheter i hans resonemang...
"jag sysslar med de flesta extremsporter"
Ja, men nog. Du syss
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 18:03Apropå att syssla med extremsporter som "vanligt folk" kallar farliga, så kommer jag inte ihåg vad han hette, men visst var det kirurg i Uppsala som sysslade just med äventyrligheter, som hävdade att det dummaste och farligaste han visste var att cykla ut
Apropå att syssla med extremsporter som "vanligt folk" kallar farliga, så kommer jag inte ihåg vad han hette, men visst var det kirurg i Uppsala som sysslade just med äventyrligheter, som hävdade att det dummaste och farligaste han visste var att cykla ut