Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 18:07robert carlsson du behöver hjälm mot hackspett!
robert carlsson du behöver hjälm mot hackspett!
Quote from Berit Bengtson on 20 April 2011, 18:34BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/Troll_nicht_fuettern_gruen.png
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/Troll_nicht_fuettern_gruen.png
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 18:37"robert", du förstår i alla fall att du måste ha cykel om du ska tävla i just cykling? Varför tycker du inte att DET är diskriminerande, för det måste du ju inte i kajak?
"robert", du förstår i alla fall att du måste ha cykel om du ska tävla i just cykling? Varför tycker du inte att DET är diskriminerande, för det måste du ju inte i kajak?
Quote from Lena O on 20 April 2011, 18:51mso 😉
mso 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 19:43Jag vill INTE cykla med folk som inte har hjälm.
Jag vill inte riskera hjälmlösa människors hälsa i onödan, vill inte att någon skall bli ett gurglande kolli, när det hade kunnats undvikas.Robert;
Misstänker att jag har mer erfarenhet av extremsporter ä
Jag vill INTE cykla med folk som inte har hjälm.
Jag vill inte riskera hjälmlösa människors hälsa i onödan, vill inte att någon skall bli ett gurglande kolli, när det hade kunnats undvikas.
Robert;
Misstänker att jag har mer erfarenhet av extremsporter ä
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:03vilken kul diskussion det blev. självklart är hjälm bra men tycker att det ska va upp till var och en. jag använder hjälm när jag tycker att det behövs. i förra inlägget syftade jag på en total ofarlig tävling om fem mil på asfalt o små grusvägar. ute på
vilken kul diskussion det blev. självklart är hjälm bra men tycker att det ska va upp till var och en. jag använder hjälm när jag tycker att det behövs. i förra inlägget syftade jag på en total ofarlig tävling om fem mil på asfalt o små grusvägar. ute på
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:13KYBMSUYLWYTA = Keep Your Big Mouth Shut Until You Learn What You Talking About.
KYBMSUYLWYTA = Keep Your Big Mouth Shut Until You Learn What You Talking About.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:35Jag tycker att bilbälteslagen är onödig !!
Bilbälterna behövs ju bara när man krockar, - hur ofta krockar man ?
för det mesta är de helt onödiga.För att inte tala om airbagar, -hur många har använt en sådan? Inte många 😉
Jag tycker att bilbälteslagen är onödig !!
Bilbälterna behövs ju bara när man krockar, - hur ofta krockar man ?
för det mesta är de helt onödiga.
För att inte tala om airbagar, -hur många har använt en sådan? Inte många 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:36Trots att det är förbjudet att köra bil med alkohol i kroppen, tycker du - om du nu har åldern inne och också lyckats lära dig köra bil - att det är helt okej att köra samma sträcka rattfull, för vägen är ju SÅÅÅÅ ofarlig och du kör ju SÅÅÅ försiktigt och
Trots att det är förbjudet att köra bil med alkohol i kroppen, tycker du - om du nu har åldern inne och också lyckats lära dig köra bil - att det är helt okej att köra samma sträcka rattfull, för vägen är ju SÅÅÅÅ ofarlig och du kör ju SÅÅÅ försiktigt och
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:09Först av allt: Jag kan förstå att det är hjälmtvång i situationer där man cyklar i klungor, aggressivt och med små marginaler. Samtidigt är detta bara en liten minoritet av allt cyklande i Sverige. Det kan därför vara värt att begrunda följande också:
1.
Först av allt: Jag kan förstå att det är hjälmtvång i situationer där man cyklar i klungor, aggressivt och med små marginaler. Samtidigt är detta bara en liten minoritet av allt cyklande i Sverige. Det kan därför vara värt att begrunda följande också:
1.