Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 20:51Äh, chansade och köpte ett T31 okodat på ebay uk för 150kr. Hoppas det funkar... 🙂
Äh, chansade och köpte ett T31 okodat på ebay uk för 150kr. Hoppas det funkar... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 21:04Jag har Polars T31 kodat och det fungerar till Tacx Fortius.
Jag har Polars T31 kodat och det fungerar till Tacx Fortius.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 21:07Äh, chansade och köpte ett T31 okodat på ebay uk för 150kr. Hoppas det funkar... 🙂
Edit: - och nu vill han skicka det gratis?! Vem skickar ett pulsband gratis från England?! Och varför?
Äh, chansade och köpte ett T31 okodat på ebay uk för 150kr. Hoppas det funkar... 🙂
Edit: - och nu vill han skicka det gratis?! Vem skickar ett pulsband gratis från England?! Och varför?
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 17:42Karnske vill komma och ta pulsen på dig 😉
Karnske vill komma och ta pulsen på dig 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 18:45Opppsss!!! 🙁
Opppsss!!! 🙁
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 14:50Jag har T31 Coded. Har du aktiverat pulsmätningen i Tacx Trainer Software? Det måste man göra manuellt. Du borde ju se om den lilla dioden blinkar på enheten som sitter på styret, det är mottagaren för pulsmätningen.
Jag har T31 Coded. Har du aktiverat pulsmätningen i Tacx Trainer Software? Det måste man göra manuellt. Du borde ju se om den lilla dioden blinkar på enheten som sitter på styret, det är mottagaren för pulsmätningen.
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 14:26Japp, det har ja . Jag har idag ett billigt skitpulsband som jag fick med en klocka när jag prenumererade på en tidning. Fast det funkar lite sisådär. Tänkte att ett Polarband skulle vara bättre.Om jag läst rätt så är polar bättre än både Suunto och Garmi
Japp, det har ja . Jag har idag ett billigt skitpulsband som jag fick med en klocka när jag prenumererade på en tidning. Fast det funkar lite sisådär. Tänkte att ett Polarband skulle vara bättre.Om jag läst rätt så är polar bättre än både Suunto och Garmi
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 20:12Fick min band igår och testade det idag. Men nej, funkar inte.
Men, när jag är inne i setup delen då ser det ut att fungera(?) Körde lätt idag och då låg pulsen mellan 120 och 130. Men så fort jag startade en träning i Catalyst så stack pulsen iväg upp ö
Fick min band igår och testade det idag. Men nej, funkar inte.
Men, när jag är inne i setup delen då ser det ut att fungera(?) Körde lätt idag och då låg pulsen mellan 120 och 130. Men så fort jag startade en träning i Catalyst så stack pulsen iväg upp ö
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 21:41Har haft samma problem, har oxå en Flow men det löste sig efter att jag hade kört bromskallibreringen eller rättaresagt när jag kört alla inställningar i tur och ordning. Testade med flera olika band men det visade sig att mitt kodade band från Polar fak
Har haft samma problem, har oxå en Flow men det löste sig efter att jag hade kört bromskallibreringen eller rättaresagt när jag kört alla inställningar i tur och ordning. Testade med flera olika band men det visade sig att mitt kodade band från Polar fak
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 09:07Tack, då finns det hopp. Jag ska testa detta asap.
Läste på Tacx forum om att flera hade problem med statisk elektricitet som gjorde att pulsen hoppade runt som en tossig. Ska testa att jorda bättre, just nu har jag nog flera flytande jordar...
Tack, då finns det hopp. Jag ska testa detta asap.
Läste på Tacx forum om att flera hade problem med statisk elektricitet som gjorde att pulsen hoppade runt som en tossig. Ska testa att jorda bättre, just nu har jag nog flera flytande jordar...