Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 18:59Som jag fattade så ska de där medlet jag nämnde bygga upp just ytskiktet - ej bedöva... så de e bra tror jag. 🙂
Som jag fattade så ska de där medlet jag nämnde bygga upp just ytskiktet - ej bedöva... så de e bra tror jag. 🙂
Quote from Linda Jansson on 20 November 2008, 21:38Hej och tack igen för alla svar, Var på VC idag och frågade min kära doktor som jag faktiskt tycker är mkt bra om något snabbtips för knäna och frågade även om Glucasemin, hon trodde inte att jag skulle börja laborera med denna typ av preparat men det sva
Hej och tack igen för alla svar, Var på VC idag och frågade min kära doktor som jag faktiskt tycker är mkt bra om något snabbtips för knäna och frågade även om Glucasemin, hon trodde inte att jag skulle börja laborera med denna typ av preparat men det sva
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 08:11Löpning i simbassängen med wet-west är ju något som du kan titta på. Kanske inte det roligaste heller men om du vill träna och vara skonsam mot dina knä så är det ett bra alternativ.
Löpning i simbassängen med wet-west är ju något som du kan titta på. Kanske inte det roligaste heller men om du vill träna och vara skonsam mot dina knä så är det ett bra alternativ.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 10:56Björn: jag har haft stora problem med lederna efter sjukdom och har nu lyckats träna upp benens leder genom att väldigt försiktigt öka distanserna (har tagit mig 6 år att komma upp i 15 km).
Enligt läkare som jag har frågat finns det två metoder att stä
Björn: jag har haft stora problem med lederna efter sjukdom och har nu lyckats träna upp benens leder genom att väldigt försiktigt öka distanserna (har tagit mig 6 år att komma upp i 15 km).
Enligt läkare som jag har frågat finns det två metoder att stä
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 14:26Det kan ju också vara värt att kolla in lite löptekniker som går ut på att inte dunka i hälen. Chi och Pose.
Tack förresten till vem det än var som nämnde det med cykelsadelns höjd. Jag cyklar till och från skogen där jag springer och får dödligt ont i u
Det kan ju också vara värt att kolla in lite löptekniker som går ut på att inte dunka i hälen. Chi och Pose.
Tack förresten till vem det än var som nämnde det med cykelsadelns höjd. Jag cyklar till och från skogen där jag springer och får dödligt ont i u
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 18:59Som Malin säger så är det mej veterligen tänkt att man med hjälp av glukosamin ska skapa mera ledvätska och inte främst bedöva eventuell smärta. Men om man läser länken till läkemedelsverket.se framgår inte detta (snarare tvärt om).
Dock är jag osäker
Som Malin säger så är det mej veterligen tänkt att man med hjälp av glukosamin ska skapa mera ledvätska och inte främst bedöva eventuell smärta. Men om man läser länken till läkemedelsverket.se framgår inte detta (snarare tvärt om).
Dock är jag osäker