Quote from Guest on 22 June 2008, 20:48Vad ska jag göra? Hade tänkt springa ett snabbdistanspass idag men det blev fiasko. Efter ca 1 km krampar det som sjutton i vaderna, känns som mjölksyra. Det verkar som om vaderna inte hänger med. Flåset är det inget fel på alls. Efter ca 5 km släppte det
Vad ska jag göra? Hade tänkt springa ett snabbdistanspass idag men det blev fiasko. Efter ca 1 km krampar det som sjutton i vaderna, känns som mjölksyra. Det verkar som om vaderna inte hänger med. Flåset är det inget fel på alls. Efter ca 5 km släppte det
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 20:58backträning och backträning och några extra benpass på gymmet så kommer benen hänga med.
grabbsen på stationen säger att backträning e de enda som hjälper, ger bäst resultst så hitta en lagom backe och ut och nöt.lycka till
backträning och backträning och några extra benpass på gymmet så kommer benen hänga med.
grabbsen på stationen säger att backträning e de enda som hjälper, ger bäst resultst så hitta en lagom backe och ut och nöt.
lycka till
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 21:00Ok - imorgon blir et banne mig backträning för hela slanten 😉
Ok - imorgon blir et banne mig backträning för hela slanten 😉
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 21:19gött! jag har haft träningsvärk i nästan en vecka tack vare de satans hoppbackrna i falun å min idiot hjärna som sa åt mig att spring upp nu å igen å igen å igen några gånger.
såg ut som en gammal tant när ja skulle upp ur sängen lr från golvet men de e d
gött! jag har haft träningsvärk i nästan en vecka tack vare de satans hoppbackrna i falun å min idiot hjärna som sa åt mig att spring upp nu å igen å igen å igen några gånger.
såg ut som en gammal tant när ja skulle upp ur sängen lr från golvet men de e d
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 21:41Är det ingen fara för att det kommer en muskelbristning om du kör backe nu...För mig var det så...men jag blev varnad tidigare i form av kram o en ömhet. Skulle undvika backtr om jag var dig. I alla fall just nu.
Johan
Är det ingen fara för att det kommer en muskelbristning om du kör backe nu...För mig var det så...men jag blev varnad tidigare i form av kram o en ömhet. Skulle undvika backtr om jag var dig. I alla fall just nu.
Johan
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 22:18Det är lugnt. Kollade i kalendern - var ca 6 veckor sen jag körde backträning. Ska inte ta ut mig som en blå 😀
Det är lugnt. Kollade i kalendern - var ca 6 veckor sen jag körde backträning. Ska inte ta ut mig som en blå 😀
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 22:32Hade du värmt upp ordentligt innan du satte igång med backträningen? Annars är det inte konstigt om du får krampkänning i vaderna (#)
Hade du värmt upp ordentligt innan du satte igång med backträningen? Annars är det inte konstigt om du får krampkänning i vaderna (#)
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 22:47Jag värmer alltid upp innan backträning och intervaller. Dock inte vid snabbdistans.
Jag värmer alltid upp innan backträning och intervaller. Dock inte vid snabbdistans.
Quote from Catharina Brattlin on 22 June 2008, 22:56Då är det inte det minsta konstigt att Du drog på Dig mjölksyra, Lousie. Uppvärmning är A och O inför ALLA träningspass. För att hjärtat ska förberedas, kroppsvärmen/blodgenomströmningen i musklerna ska öka och att ledvätska ska "rinna till" och smörja al
Då är det inte det minsta konstigt att Du drog på Dig mjölksyra, Lousie. Uppvärmning är A och O inför ALLA träningspass. För att hjärtat ska förberedas, kroppsvärmen/blodgenomströmningen i musklerna ska öka och att ledvätska ska "rinna till" och smörja al
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 23:00Hoppa hopprep!
Kanon för att träna upp vaderna.
Hoppa hopprep!
Kanon för att träna upp vaderna.