Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 18:54Det bör gå fint, se bara till att ta på dig lite mer kläder.
Det bör gå fint, se bara till att ta på dig lite mer kläder.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 21:05Naa mer kläder är du nog inte hjälpt av inomhus, jag är ganska säker på vilket misstag jag gjorde igår så med facit i hand tycker jag att du skall vråla i dig lite havregrynsgröt eller liknande för att ha något i magen innan du kutar.
Du ska absolut int
Naa mer kläder är du nog inte hjälpt av inomhus, jag är ganska säker på vilket misstag jag gjorde igår så med facit i hand tycker jag att du skall vråla i dig lite havregrynsgröt eller liknande för att ha något i magen innan du kutar.
Du ska absolut int
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 22:30Frysa under fysisk aktivitet kan va tecken på vätskebrist.
Frysa under fysisk aktivitet kan va tecken på vätskebrist.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 23:30Vad missade du att läsa?
Vad missade du att läsa?
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 08:49Jag springer sällan på löpband, men får det här problemet när jag springer under varma sommardagar. Jag tror att det är en kombination av vätskebrist och överhettning. Vid sjukdom och hög feber kan liknande symptom uppstå, dvs feberfrossa.
Jag springer sällan på löpband, men får det här problemet när jag springer under varma sommardagar. Jag tror att det är en kombination av vätskebrist och överhettning. Vid sjukdom och hög feber kan liknande symptom uppstå, dvs feberfrossa.
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 17:36T-tröja i bomull?
T-tröja i bomull?
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 18:02Jörgen: Du vet väl att du förmodligen inte kommer att gå ner i vikt om du äter för LITE också? Särskilt i samband med träning når du oftare platåer i din viktminskning om du försöker träna på för FÅ kalorier. Så ÄT något nyttigt men energirikt före tränin
Jörgen: Du vet väl att du förmodligen inte kommer att gå ner i vikt om du äter för LITE också? Särskilt i samband med träning når du oftare platåer i din viktminskning om du försöker träna på för FÅ kalorier. Så ÄT något nyttigt men energirikt före tränin
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 15:20@Jessie.
Jo, jag vet att jag måste äta för att gå ner i vikt, och eftersom löpning fortfarande är en så stor påfrestning för mig så är en stabil måltid före min löpträning ett måste.Återigen tack för alla bra tips. Jag ska tänka på vätskebalansen inför
@Jessie.
Jo, jag vet att jag måste äta för att gå ner i vikt, och eftersom löpning fortfarande är en så stor påfrestning för mig så är en stabil måltid före min löpträning ett måste.
Återigen tack för alla bra tips. Jag ska tänka på vätskebalansen inför