Quote from Guest on 15 January 2009, 15:56Startade gruppen FunBeat Streak Walkers igår. Den var först låst. Skickade inbjudan som inte verkar ha kommit fram. Det finns också ett gäng som ville komma med och i sin tur har skickat förfrågan. Jag har inte sett en enda!
Gruppen är nu öppen. Ingen ve
Startade gruppen FunBeat Streak Walkers igår. Den var först låst. Skickade inbjudan som inte verkar ha kommit fram. Det finns också ett gäng som ville komma med och i sin tur har skickat förfrågan. Jag har inte sett en enda!
Gruppen är nu öppen. Ingen ve
Quote from Camilla Höög on 15 January 2009, 16:06Jag kan gå med i gruppen.
När jag söker på "Walkers" under grupper så kommer gruppen upp.
Har även testat flera sökningar och att gå med och ur gruppen flera ggr. Allt funkar.
Jag kan gå med i gruppen.
När jag söker på "Walkers" under grupper så kommer gruppen upp.
Har även testat flera sökningar och att gå med och ur gruppen flera ggr. Allt funkar.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 16:09Förfrågningarna hamnar på DIN sida i vänstra kolumnen.
Förfrågningarna hamnar på DIN sida i vänstra kolumnen.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 16:21BRA intiativ, kära Eva! (V)
BRA intiativ, kära Eva! (V)
Quote from Lotta Lindström on 15 January 2009, 16:21Om man när gruppen var låst skickade en förfrågan om att gå med så kan man inte själv gå med nu även om den är öppnad. Det står bara att man ska vänta på svar.
Om man när gruppen var låst skickade en förfrågan om att gå med så kan man inte själv gå med nu även om den är öppnad. Det står bara att man ska vänta på svar.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 16:24... och ansökningarna ligger till vänster för administratören...
... och ansökningarna ligger till vänster för administratören...
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 17:24Tippikal shurre-grej. Skulle hängt på på rotvall om inte det var så att jag nu satsar så myche(Månkarboiska) på att överleva i Funbeat Streak Runners. Myche reggande typ..?!//Kjell.
Tippikal shurre-grej. Skulle hängt på på rotvall om inte det var så att jag nu satsar så myche(Månkarboiska) på att överleva i Funbeat Streak Runners. Myche reggande typ..?!//Kjell.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 17:29Till vänster var?
Nu har i alla fall en lyckats ta sig in och bli medlem! Så nu är vi två! (V)
Till vänster var?
Nu har i alla fall en lyckats ta sig in och bli medlem! Så nu är vi två! (V)
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 17:37Nu har jag hittat knappen! 😀 Tack för hjälpen, hade aldrig fått för mig att leta just där.
Nu har jag hittat knappen! 😀 Tack för hjälpen, hade aldrig fått för mig att leta just där.
Quote from Magnus Gelang on 15 January 2009, 18:26Du skriver att du kopierat idén från systergruppen Funbeat Walkers. Men sen i diskussionen skriver du att du försökt kolla hur de reggar på Runners.
Menar du att idén är hämtad från Streakrunners (eller hur de nu formulerade sig),,,den där gruppen där man
Du skriver att du kopierat idén från systergruppen Funbeat Walkers. Men sen i diskussionen skriver du att du försökt kolla hur de reggar på Runners.
Menar du att idén är hämtad från Streakrunners (eller hur de nu formulerade sig),,,den där gruppen där man