Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kanon Eva då vet jag.
Ja villkoren som bekymrar mig är en kombination av era och mina. Ni har krav på 1 km/dag, jag har krav på minst 15 minuter snabb gång för att regga. Jag har ju en lite minirunda som tar 15 minuter att gå (den är kuperad så den är tyn

@Bullen
Kom igen nu, jag vill att du är med 😉
Du får hitta andra ställen att gå. Tänk på att du blir snabbare med tiden och då går parkrundan under 15 min.

I värsta fall får du använda en träningstyp som inte ingår i dina mål.

Jag kommer nog inte gå så mycket snabbare än jag gör nu,,,har redan ökat min takt nämligen 🙂
Men ja att använda en träningsform som inte ingår i mitt andra mål kan vara ett alternativ. Ska fundera vidare 🙂

Hej! Jag är med i denna grupp för jag dels vill gå ner några kg, dels få inspiration till träning, Jag skulle gärna vilja vara med på promenad streaken,men eftersom jag oftast springer undrar jag om det ok ändå? Jag behöver den där puchen att komma ut oc

Wildchild: Om du vill springa så ska du vara med i streak runners istället. Samma upplägg fast med löpning.

Ok, tack 🙂

Men eftersom vi vill uppmuntra till utveckling och inte bara ha dumma regler så får man naturligtvis även ta sig fram lite snabbare än att bara gå.
Här är våra grenar:

Gång, Gång/promenad, Gång/promenad - Band, Intervall löpning/gång, Löpband, Löpning -

Vad är Nordic Walking?

Stavgång

Eva: Men dessa träningstyper:
Löpband, Löpning - Intervall, Löpning - Löpskolning
tillhör väl runners? Eller menar du att det är ok att springa vissa dagar och gå andra? Att man då kan regga en löp-form nån dag? Men om man vill springa VARJE dag så ska ma