Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 18:48Tror Eva bara virra till det lite 😉 för afaik så är det baserat på Runners 😉
Men ja, inte bara Eva som virrar till det idag! Själv ställde jag yoghurtflaskan brevid bordet, så den föll rakt ner på golvet... Ehh ja... Hm... 🙂 Hej
Tror Eva bara virra till det lite 😉 för afaik så är det baserat på Runners 😉
Men ja, inte bara Eva som virrar till det idag! Själv ställde jag yoghurtflaskan brevid bordet, så den föll rakt ner på golvet... Ehh ja... Hm... 🙂 Hej
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 18:54Haha...Vänta bara Marie när du kommer upp i min ålder...då är det inte bara att bordet är borta utan då är man borta typ hellt å hållet...hhehe..//Kjell.
Haha...Vänta bara Marie när du kommer upp i min ålder...då är det inte bara att bordet är borta utan då är man borta typ hellt å hållet...hhehe..//Kjell.
Quote from Magnus Gelang on 15 January 2009, 22:03Marie: Afaik? Que? Fattar nada 😀
Marie: Afaik? Que? Fattar nada 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:36Afaik är "As far as I know", så vitt jag vet
Afaik är "As far as I know", så vitt jag vet
Quote from Magnus Gelang on 15 January 2009, 22:43Aha, tack Peter 🙂
Aha, tack Peter 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:24Tack för att du har ögonen med dig! 🙂
De är Runners och vi - kopian är Walkers. Har ändrat i texten nu.
Tack för att du har ögonen med dig! 🙂
De är Runners och vi - kopian är Walkers. Har ändrat i texten nu.
Quote from Magnus Gelang on 16 January 2009, 08:27Eva: Var gruppen tänkt att vara en sluten grupp eller får vem som helst gå med? Får man isåfall gå med längre fram? Jag måste fundera lite på villkoren isåfall 😀
Eva: Var gruppen tänkt att vara en sluten grupp eller får vem som helst gå med? Får man isåfall gå med längre fram? Jag måste fundera lite på villkoren isåfall 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 12:54Tror den kommer vara öppen till månadsskiftet, sen blir den sluten, för att itne strula till statistiken, men att man får gå med vid varje månadsskift. 🙂
Tror den kommer vara öppen till månadsskiftet, sen blir den sluten, för att itne strula till statistiken, men att man får gå med vid varje månadsskift. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 17:30Cool grej...men det måste för mig bli typ walking som jag nästan gör varje dag annars...tja med något tillägg naturligtvis...Få se om jag vågar regga metrarna nu då jag ju för övrigt ligger för DÖDEN i världshistoriens värsta snuva//Kjell.
Cool grej...men det måste för mig bli typ walking som jag nästan gör varje dag annars...tja med något tillägg naturligtvis...Få se om jag vågar regga metrarna nu då jag ju för övrigt ligger för DÖDEN i världshistoriens värsta snuva//Kjell.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 18:41Till sista januari är det öppet. Sen låser vi och tar in nya medlemmar vid varje månadsskifte , kom några dagar innan o knacka på så hinner du bekanta dig lite... Vem som helst får vara med.
Vilka villkor bekymrar dig?
Vi kommer inte vara lika hårda so
Till sista januari är det öppet. Sen låser vi och tar in nya medlemmar vid varje månadsskifte , kom några dagar innan o knacka på så hinner du bekanta dig lite... Vem som helst får vara med.
Vilka villkor bekymrar dig?
Vi kommer inte vara lika hårda so