Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 21:00Bullen71 gick upp tidigt idag..Bravo.!
Håller med dig i allt å så har jag fått frågan vad är Swedish Walking?.....Såg i Köpenhamn för några år sedan under Copenhagen Marathon skylten..."Håll Danmark rent och snyggt....led en svensk till båten"..kan det ha
Bullen71 gick upp tidigt idag..Bravo.!
Håller med dig i allt å så har jag fått frågan vad är Swedish Walking?.....Såg i Köpenhamn för några år sedan under Copenhagen Marathon skylten..."Håll Danmark rent och snyggt....led en svensk till båten"..kan det ha
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 21:45Bullen71
Löpband, Löpning - Intervall, Löpning - Löpskolning
Jag tolkade dessa som att man kan gå även på löpband, man kanske springer/går i intervaller? Nu verkar km-intervaller väldigt långa, men om man precis börjat motionera så finns det vissa som sor
Bullen71
Löpband, Löpning - Intervall, Löpning - Löpskolning
Jag tolkade dessa som att man kan gå även på löpband, man kanske springer/går i intervaller? Nu verkar km-intervaller väldigt långa, men om man precis börjat motionera så finns det vissa som sor
Quote from Magnus Gelang on 18 January 2009, 22:01Kjell:
Vad menar du med detta:
"Bullen71 gick upp tidigt idag..Bravo.!"Jag fattar ingenting.
Kjell:
Vad menar du med detta:
"Bullen71 gick upp tidigt idag..Bravo.!"
Jag fattar ingenting.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:01Kom igen, vi får vara lite flexibla! 🙂
Tanken är att om man håller på att lämna gåendet men inte springer än, alltså tränar för att kunna vara med i Runners-gruppen, då ska man kunna vara kvar hos oss. Och inte bli utslängd för att man tränar intervalle
Kom igen, vi får vara lite flexibla! 🙂
Tanken är att om man håller på att lämna gåendet men inte springer än, alltså tränar för att kunna vara med i Runners-gruppen, då ska man kunna vara kvar hos oss. Och inte bli utslängd för att man tränar intervalle
Quote from Magnus Gelang on 18 January 2009, 22:02Ok, då är jag med 🙂
Ok, då är jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:30Inte för att vara den 🙂 men... löpskolning är inte intervaller, utan olika övningar som koordinationslopp, indianhopp, knäböj, skips, hälkickar etc. etc.
Go Streak Walkers! (t+)
Inte för att vara den 🙂 men... löpskolning är inte intervaller, utan olika övningar som koordinationslopp, indianhopp, knäböj, skips, hälkickar etc. etc.
Go Streak Walkers! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 12:03Då vet vi. Och gör man det under 1 km i sträck så ingår det som en av våra grenar.
Då vet vi. Och gör man det under 1 km i sträck så ingår det som en av våra grenar.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 19:30Bullen71...de var ju för faan en komplimang vet ja.!..De finns gammalmodiga personer på tråden typ migas. "The early bird catches the worm..." Tror jag att det ska vara med viss felprocent å säger någon att du gått upp tidigt på morgonen då har du tänkt/s
Bullen71...de var ju för faan en komplimang vet ja.!..De finns gammalmodiga personer på tråden typ migas. "The early bird catches the worm..." Tror jag att det ska vara med viss felprocent å säger någon att du gått upp tidigt på morgonen då har du tänkt/s
Quote from Magnus Gelang on 19 January 2009, 19:51Ok då tar jag det som en komplimang då 😀 Hade ingen aning om att det betydde att man hade skrivit/sagt nåt bra 🙂
Ok då tar jag det som en komplimang då 😀 Hade ingen aning om att det betydde att man hade skrivit/sagt nåt bra 🙂