Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bullen71 gick upp tidigt idag..Bravo.!
Håller med dig i allt å så har jag fått frågan vad är Swedish Walking?.....Såg i Köpenhamn för några år sedan under Copenhagen Marathon skylten..."Håll Danmark rent och snyggt....led en svensk till båten"..kan det ha

Bullen71
Löpband, Löpning - Intervall, Löpning - Löpskolning
Jag tolkade dessa som att man kan gå även på löpband, man kanske springer/går i intervaller? Nu verkar km-intervaller väldigt långa, men om man precis börjat motionera så finns det vissa som sor

Kjell:
Vad menar du med detta:
"Bullen71 gick upp tidigt idag..Bravo.!"

Jag fattar ingenting.

Kom igen, vi får vara lite flexibla! 🙂
Tanken är att om man håller på att lämna gåendet men inte springer än, alltså tränar för att kunna vara med i Runners-gruppen, då ska man kunna vara kvar hos oss. Och inte bli utslängd för att man tränar intervalle

Ok, då är jag med 🙂

Inte för att vara den 🙂 men... löpskolning är inte intervaller, utan olika övningar som koordinationslopp, indianhopp, knäböj, skips, hälkickar etc. etc.

Go Streak Walkers! (t+)

Då vet vi. Och gör man det under 1 km i sträck så ingår det som en av våra grenar.

Bullen71...de var ju för faan en komplimang vet ja.!..De finns gammalmodiga personer på tråden typ migas. "The early bird catches the worm..." Tror jag att det ska vara med viss felprocent å säger någon att du gått upp tidigt på morgonen då har du tänkt/s

Ok då tar jag det som en komplimang då 😀 Hade ingen aning om att det betydde att man hade skrivit/sagt nåt bra 🙂