Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHjälp!
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det kanske vore något. Skulle smälta in bland all annan tejp som jag är utrustad med, tack vare min sjukgymnast 🙂

Du skriver att du har blivit diagnosticerad med whiplash. Vilken grad? WAD1, 2 eller 3?

Jonas, spelar det egentligen någon roll i det här sammanhanget?

Ja, enligt läkarna...

Edit:

Fick du diagnosen WAD 0 är det mycket enklare - då är det inte relaterat till din trafikolycka. Har du fått något annat än WAD 0 så är det svårare eftersom det kan finnas mer eller mindre mikroskopiska strukturella skador i n

Javisst känns det konstigt att hålla händerna så lågt. Sprang själv idag och efter 8km var händerna långt uppe igen. Disciplin och självtukt verkar vara melodin. Skämt åsido så kom jag på mig själv och tvingade ner både händer och axlar. Det hjälpte och j

Här är lösningen
BILD:http://www.hardwarestore.com/media/product/288639_front200.jpg

När är nästa möte?

Hej!
Ett bra tips kan vara yoga för att bli mer avspänd i kroppen, finns övningar för alla muskelgrupper. De kan stimulera din andnings teknik, mer avslappnad och förättrar din kroppshållning samt stimulerar musklerna till mer uthållighet.

Patrik.

Jag provade en ny strategi idag. Min klocka piper varje km och varje gång klockan pep kollade jag höjd på händer och axlar. Jag sprang 11km och 11 gånger hittade jag både axlar och händer långt över vad som är bra. Börjar så smått fundera på herr Nilssons

Min motivation strejkade igår så det blev ingen träning men jag ska på det idag så rapport kommer.