Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:36nähä inga kommentarer i frågan
fråga om prylar på cykel (ex vilka hjul som är bäst) å alla vet allt
fråga om träning på cykel å ingen vet nåt
nähä inga kommentarer i frågan
fråga om prylar på cykel (ex vilka hjul som är bäst) å alla vet allt
fråga om träning på cykel å ingen vet nåt
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 08:05Du får läsa Cykla!
Du får läsa Cykla!
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 08:27Sa just precis samma sak till tjejen igår - konstigt att alla bara bryr sig om prylar på det här forumet, undrar om folk använder dem också... Till att träna med alltså.
Men samtidigt, det är ju inte helt lätt att börja ha åsikter om en sån här kurva. Om
Sa just precis samma sak till tjejen igår - konstigt att alla bara bryr sig om prylar på det här forumet, undrar om folk använder dem också... Till att träna med alltså.
Men samtidigt, det är ju inte helt lätt att börja ha åsikter om en sån här kurva. Om
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 08:29Jag tänkte att Leif ska läsa Cykla.
Jag tänkte att Leif ska läsa Cykla.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 08:35att tyda tester tycker jag kan vara knepigt, pröva att träna någon månad enligt dem pulszoner du har fått och se vad som händer och hur du känner dig i kroppen. ifall du gör någon enkel test innan (RAMP) och efter en månad kanske du kan se ifall du blivit
att tyda tester tycker jag kan vara knepigt, pröva att träna någon månad enligt dem pulszoner du har fått och se vad som händer och hur du känner dig i kroppen. ifall du gör någon enkel test innan (RAMP) och efter en månad kanske du kan se ifall du blivit
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 09:36att återhämtningen som ju ska vara ett pass utan träningseffekt ligger där andra har distansträning som ju ska ha träningseffekt tycker i alla fall jag är hur skumt som helst för vad jag fattar så är du med tröskelpuls 177 inte i kanonform
nån som kan dr
att återhämtningen som ju ska vara ett pass utan träningseffekt ligger där andra har distansträning som ju ska ha träningseffekt tycker i alla fall jag är hur skumt som helst för vad jag fattar så är du med tröskelpuls 177 inte i kanonform
nån som kan dr
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:38Edit: läste inte hela 1:a inlägget
Edit: läste inte hela 1:a inlägget
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 17:51Tycker också att det är konstigt att min återhämtningsträning ligger högt. Visserligen sa testledaren att det hände ganska lite med min mjölksyra-halt i den första delen av testet, kanske hamnade återhämtningen ganska högt därav. Men som sagt 177 slag som
Tycker också att det är konstigt att min återhämtningsträning ligger högt. Visserligen sa testledaren att det hände ganska lite med min mjölksyra-halt i den första delen av testet, kanske hamnade återhämtningen ganska högt därav. Men som sagt 177 slag som
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 17:57Vad hade du för puls en minut efter testen?
Vad hade du för puls en minut efter testen?
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:05172
Vilket visade sig vara rätt kasst. Vad gäller återhämtningen hamnade jag på "sufficient", bara snäppet bättre än "bad". Retar mig som f-n, för jag tycker jag borde ha hamnat bättre. Testledaren sa att han förväntat sig bättre med tanke på att resten a
172
Vilket visade sig vara rätt kasst. Vad gäller återhämtningen hamnade jag på "sufficient", bara snäppet bättre än "bad". Retar mig som f-n, för jag tycker jag borde ha hamnat bättre. Testledaren sa att han förväntat sig bättre med tanke på att resten a