Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:51Fråga Ullrich. Han hade ganska mycket knäproblem fast han var troligtvis lite snabbare än Rasmus.
Jag vet att han var betydligt snabbare än mig.
Fråga Ullrich. Han hade ganska mycket knäproblem fast han var troligtvis lite snabbare än Rasmus.
Jag vet att han var betydligt snabbare än mig.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:51Ingenting biter på Rasmus...
Ingenting biter på Rasmus...
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:52Edit: Dubbelpost
Edit: Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:56Jag har inte nämnt någon studie utan det blir reaktioner när folk går i sönder.
Då förändras det som inte fungerar och reglementet stoppar dumheterna.
Synd att det inte går igenom cortex på vissa håll.
Jag har inte nämnt någon studie utan det blir reaktioner när folk går i sönder.
Då förändras det som inte fungerar och reglementet stoppar dumheterna.
Synd att det inte går igenom cortex på vissa håll.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 21:01Du kan väl fortfarande inte tro att det är samma belastning på lederna vid låg som hög kadens???
Benböj 100kg 1gång eller benböj 50kg 2 gånger?
Vilket ger störst belastning?
Krävs ju ingen större fysik kunskap för att lista ut det?
Du kan väl fortfarande inte tro att det är samma belastning på lederna vid låg som hög kadens???
Benböj 100kg 1gång eller benböj 50kg 2 gånger?
Vilket ger störst belastning?
Krävs ju ingen större fysik kunskap för att lista ut det?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 21:05Alla här är ju rörande överens om detta med kadens. Det är ju bara Rasmus som har en avvikande uppfattning. http://www.arthritis-treatment-and-relief.com/cycling-knee-pain-and-positioning.html Läs detta Rasmus och hör av dig om 14 dgr.
Alla här är ju rörande överens om detta med kadens. Det är ju bara Rasmus som har en avvikande uppfattning. http://www.arthritis-treatment-and-relief.com/cycling-knee-pain-and-positioning.html Läs detta Rasmus och hör av dig om 14 dgr.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 22:03Conny!
#Benböj 100kg 1gång eller benböj 50kg 2 gånger?Vilket ger störst belastning?##
Tack Conny.
Nu förstår jag varför mina artrosknän orkar mer än tidigare.
Conny!
#Benböj 100kg 1gång eller benböj 50kg 2 gånger?
Vilket ger störst belastning?##
Tack Conny.
Nu förstår jag varför mina artrosknän orkar mer än tidigare.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 23:06Jag cyklade mycket ensam under de första åren, och hade ingen att fråga eller som kunde reflektera över min position/beteende på cykeln.
Med så många mil berodde inte mina problem med nacken, smärta baksida knän, stumhet/kramp m.m. på att jag var för oträ
Jag cyklade mycket ensam under de första åren, och hade ingen att fråga eller som kunde reflektera över min position/beteende på cykeln.
Med så många mil berodde inte mina problem med nacken, smärta baksida knän, stumhet/kramp m.m. på att jag var för oträ
Quote from Lena O on 4 March 2011, 07:38spelar inte hastigheten på benböjen roll?? 😉
spelar inte hastigheten på benböjen roll?? 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 08:15Jo. lite (H)
Jo. lite (H)