Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:03Rasmus! Lord Help Me To Keep My Big Mouth Shut Until I Know What I Am Talking About
Rasmus! Lord Help Me To Keep My Big Mouth Shut Until I Know What I Am Talking About
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:09Kom gärna med motargument baserade på fakta i stället för att bara hänvisa till gamla halvsanningar likt troende hänvisar till bibeln.
Kom gärna med motargument baserade på fakta i stället för att bara hänvisa till gamla halvsanningar likt troende hänvisar till bibeln.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:12Koranen!
Koranen!
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:14Bygg en Geodrom och testa något i verkligheten istället. Vem vet, du kan kanske komma på något?
Bygg en Geodrom och testa något i verkligheten istället. Vem vet, du kan kanske komma på något?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:20David P, jag är yngre än dig och har inte cyklat lika mycket. Men bara för det har jag inte inte cyklat. Och detta är saker som är enkla att resonera kring med hjälp av lite grundläggande mekanik och fysiologi. Försök att sätta dig in i det i stället för
David P, jag är yngre än dig och har inte cyklat lika mycket. Men bara för det har jag inte inte cyklat. Och detta är saker som är enkla att resonera kring med hjälp av lite grundläggande mekanik och fysiologi. Försök att sätta dig in i det i stället för
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:25Tidigare så hade du nått ditt fysiska maximum vid 28? års ålder och det utan träning.
Du verkar mest att relatera till dina egna tankar och funderingar med det som utgångspunkt.
Sätt dig då in i vad som gäller i cykel-biomekanik och snurra inte runt i din
Tidigare så hade du nått ditt fysiska maximum vid 28? års ålder och det utan träning.
Du verkar mest att relatera till dina egna tankar och funderingar med det som utgångspunkt.
Sätt dig då in i vad som gäller i cykel-biomekanik och snurra inte runt i din
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:28Men i stället för att skriva saker om mig kan du väl skriva om ämnet i fråga då, och komma mer faktabaserade motargument?
Men i stället för att skriva saker om mig kan du väl skriva om ämnet i fråga då, och komma mer faktabaserade motargument?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:29Ursäkta David, vad är en geodrom?
Ursäkta David, vad är en geodrom?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:31Det är David som blandar in en helt annan diskussion här, eftersom han saknar motargument.
Det är David som blandar in en helt annan diskussion här, eftersom han saknar motargument.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:37Rasmus! jag säger som Ingvar Kamprad; är du snurrig i huvudet? Rasmus har du inte fått tillräckligt med argument.
Rasmus! jag säger som Ingvar Kamprad; är du snurrig i huvudet? Rasmus har du inte fått tillräckligt med argument.