Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 16:24Det kommer att fungera, det kan vara kallt på Tjörn så vissa drog på sig en tunn jacka efter simningen förra året. Jag körde löparshorts och tight t-shirt under dräkten som jag sedan cykla/sprang i utan problem
Det kommer att fungera, det kan vara kallt på Tjörn så vissa drog på sig en tunn jacka efter simningen förra året. Jag körde löparshorts och tight t-shirt under dräkten som jag sedan cykla/sprang i utan problem
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 17:01Grymt, tack för hjälpen!
Grymt, tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 10:13Kul att läsa om fler nybörjare som testar triathlon! Jag siktar framförallt på Tjejklassikern med start i Vansbro om en dryg vecka. Här i Piteå går ett kort triathlon (1 mil cykel+ 200m sim+ 2,5 km löpning, i den ordningen) som jag är sugen på att testa!
Kul att läsa om fler nybörjare som testar triathlon! Jag siktar framförallt på Tjejklassikern med start i Vansbro om en dryg vecka. Här i Piteå går ett kort triathlon (1 mil cykel+ 200m sim+ 2,5 km löpning, i den ordningen) som jag är sugen på att testa!
Quote from Elias Engqvist on 1 July 2010, 10:44Varför kör man "triathlon" i fel ordning?
Varför kör man "triathlon" i fel ordning?
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 11:11Mest troligt för att de vill ha både start och mål på festivalområdet i stan under Piteå Dansar och Ler...
Mest troligt för att de vill ha både start och mål på festivalområdet i stan under Piteå Dansar och Ler...
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 20:08Jag skulle köra baddräkt och korta löpartajts. För 1 mil cykling behöver man inte några cykelbyxor. Att ta av och på sig tröjor när man är blöt är helt omöjligt och tar nog lika lång tid som det tar att springa
Jag skulle köra baddräkt och korta löpartajts. För 1 mil cykling behöver man inte några cykelbyxor. Att ta av och på sig tröjor när man är blöt är helt omöjligt och tar nog lika lång tid som det tar att springa
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 16:19Här är ännu en nybörjare. Aldrig deltagit i något triathlon tidigare men är grymt sugen efter att ha testat på cykel, löpning och simning varförsig. Såg här lite tips så de ska jag tacksamt gå igenom.
Här är ännu en nybörjare. Aldrig deltagit i något triathlon tidigare men är grymt sugen efter att ha testat på cykel, löpning och simning varförsig. Såg här lite tips så de ska jag tacksamt gå igenom.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 09:13Då var loppet genomfört och det var riktigt roligt. Både jag och kompisen har fastnat för triathlon.
Nu har jag lite nya frågor. Nu när jag har bestämt mig för att fortsätta så undrar jag om någon av dessa cyklar är bra för mig?
http://www.sportex.se/
Då var loppet genomfört och det var riktigt roligt. Både jag och kompisen har fastnat för triathlon.
Nu har jag lite nya frågor. Nu när jag har bestämt mig för att fortsätta så undrar jag om någon av dessa cyklar är bra för mig?
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 13:54En annan fråga är: Vilket är det bästa att träna i höst? Jag är ganska bra på simning och cykling men löpning är jag inte så bra på. Jag har dock hört att löpning är ganska påfrestande på kroppen och så det är kanske inte så bra just nu när jag väger gans
En annan fråga är: Vilket är det bästa att träna i höst? Jag är ganska bra på simning och cykling men löpning är jag inte så bra på. Jag har dock hört att löpning är ganska påfrestande på kroppen och så det är kanske inte så bra just nu när jag väger gans
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:13Du vill definitivt ha en racer. Har du nån cyklist i bekantskapskretsen som kan hjälpa dig att kika på grejorna går det att göra fynd på begagnatmarknaden - men det är om möjligt ännu lättare att bli lurad än på Sportex.
Alla grenarna behöver kontinuitet
Du vill definitivt ha en racer. Har du nån cyklist i bekantskapskretsen som kan hjälpa dig att kika på grejorna går det att göra fynd på begagnatmarknaden - men det är om möjligt ännu lättare att bli lurad än på Sportex.
Alla grenarna behöver kontinuitet