Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 12:55Tack för tipsen! Jag håller just nu på och tränar inför Tjejmilen så just nu är det mer gång/löpning men jag försöker hålla både simningen och cyklingen igång.
Tyvärr så har jag ingen cyklist i bekantskapskretsen så får försöka läsa på och försöka göra
Tack för tipsen! Jag håller just nu på och tränar inför Tjejmilen så just nu är det mer gång/löpning men jag försöker hålla både simningen och cyklingen igång.
Tyvärr så har jag ingen cyklist i bekantskapskretsen så får försöka läsa på och försöka göra
Quote from ellen olsson on 16 August 2010, 13:30Anna: Det verkar som om du bor åt Västkusten till. Då tycker jag att du ska åka till Cykelmagneten i Falkenberg och köpa cykel. Där får du all hjälp du kan behöva och en cykel till plånboksvänligt pris.
Anna: Det verkar som om du bor åt Västkusten till. Då tycker jag att du ska åka till Cykelmagneten i Falkenberg och köpa cykel. Där får du all hjälp du kan behöva och en cykel till plånboksvänligt pris.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:45Tack för tipsen! Ja, jag ska fundera över att åka till Falkenberg. Det är några mil dit tyvärr men samtidigt så skulle man kunna kombinera det med en Ullaredsbesök. 🙂
Tack för tipsen! Ja, jag ska fundera över att åka till Falkenberg. Det är några mil dit tyvärr men samtidigt så skulle man kunna kombinera det med en Ullaredsbesök. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 09:49Ja! Och för alla pengar som du sparar genom att handla en massa grejor extra billigt på Ullared kan du köpa ett bra åk på Cykelmagneten.
Ja! Och för alla pengar som du sparar genom att handla en massa grejor extra billigt på Ullared kan du köpa ett bra åk på Cykelmagneten.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 10:51Ja, precis! 😉
Jag får se när jag skulle kunna göra en sådan resa dock. Måste spara lite först. 🙂
Ja, precis! 😉
Jag får se när jag skulle kunna göra en sådan resa dock. Måste spara lite först. 🙂
Quote from ellen olsson on 17 August 2010, 11:22Anna: Du kan ju alltid ringa Göran och höra vad han har att erbjuda. Det finns alltid betydligt mer än på webbsajten.
Anna: Du kan ju alltid ringa Göran och höra vad han har att erbjuda. Det finns alltid betydligt mer än på webbsajten.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:23Jag har mailat dom så får jag se vad för svar jag får.
Eftersom det är först nästa år som jag har tänkt att tävla så är det ganska gott om tid. Jag behöver ju träna ganska mycket först.
Tack för alla svar!
Jag har mailat dom så får jag se vad för svar jag får.
Eftersom det är först nästa år som jag har tänkt att tävla så är det ganska gott om tid. Jag behöver ju träna ganska mycket först.
Tack för alla svar!