Quote from Jennie Tolf on 20 December 2006, 05:58Tro mig jag kommer att både jogga och cykla men skillnaden är ju endorfinnivån man får utav träningen. För att jag ska hålla för tempo på jobb och i hemmet och orka träna behöver jag lite endorfiner att leva på. När jag tränat på cykeln så saknar jag kick
Tro mig jag kommer att både jogga och cykla men skillnaden är ju endorfinnivån man får utav träningen. För att jag ska hålla för tempo på jobb och i hemmet och orka träna behöver jag lite endorfiner att leva på. När jag tränat på cykeln så saknar jag kick
Quote from Emma Sjöberg on 20 December 2006, 08:43Självklart Fredrik..
Har löptränat en gång i år, Per, det är väl ungefär lika mycket som dej va? 🙂Å sen blev jag dunderförkyld ju.. så passa er noga för å springa 😉
Tänkte göra ett nytt försök.. nästa år! Då har jag fått in en rutin va? *ler*
Ka
Självklart Fredrik..
Har löptränat en gång i år, Per, det är väl ungefär lika mycket som dej va? 🙂
Å sen blev jag dunderförkyld ju.. så passa er noga för å springa 😉
Tänkte göra ett nytt försök.. nästa år! Då har jag fått in en rutin va? *ler*
Ka
Quote from Funbeat user on 20 December 2006, 09:53Hm, tror det finns en del som jag smygande i löpgruppen; jag sprang iofs i somras, men löpning håller jag inte på med så mkt, däremot står det ofta en del bra tips och intressanta diskussioner i löpgruppen som kan gå att tillämpa på promenader, skidåkning
Hm, tror det finns en del som jag smygande i löpgruppen; jag sprang iofs i somras, men löpning håller jag inte på med så mkt, däremot står det ofta en del bra tips och intressanta diskussioner i löpgruppen som kan gå att tillämpa på promenader, skidåkning
Quote from antti5303@gmail.com on 20 December 2006, 15:48Löpband kan vara bra efter skada. Man får en väldigt kontrollerad situation och riskerar inte att trampa snett. Man är inte heller så långt från bilen/hemmet om man skulle få ont.
För mig var det bra när jag hade brutit foten och var väldigt orolig för s
Löpband kan vara bra efter skada. Man får en väldigt kontrollerad situation och riskerar inte att trampa snett. Man är inte heller så långt från bilen/hemmet om man skulle få ont.
För mig var det bra när jag hade brutit foten och var väldigt orolig för s
Quote from Jennie Tolf on 20 December 2006, 20:41Löpband kanske skulle vara ngt. Ska kanske anmäla mig på gymmet i alla fall då! Tack för tipset! Ska dit när jag är ledig efter nyår och kolla och se om dom kanske kan hjälpa mig att komma igång. Var hos sjukgmnast 2 ggr och han var inte intresserad av at
Löpband kanske skulle vara ngt. Ska kanske anmäla mig på gymmet i alla fall då! Tack för tipset! Ska dit när jag är ledig efter nyår och kolla och se om dom kanske kan hjälpa mig att komma igång. Var hos sjukgmnast 2 ggr och han var inte intresserad av at
Quote from Fredrik Närenfors on 20 December 2006, 21:32Trinan. Har du funderat på att bli vegetarian? Jag är inte reumatiker men har rätt risiga leder så där allmänt. Dock bara när jag äter kött. Var vegis under 10 års tid och slapp alla krämpor. Har också hört andra säga det samma.
Trinan. Har du funderat på att bli vegetarian? Jag är inte reumatiker men har rätt risiga leder så där allmänt. Dock bara när jag äter kött. Var vegis under 10 års tid och slapp alla krämpor. Har också hört andra säga det samma.
Quote from Jennie Tolf on 21 December 2006, 05:55Per sa: Trinan. Har du funderat på att bli vegetarian?
Svar: Nop, jag skulle svälta ihjäl. skämt och sidå, tanken har väl funnits men har inga kunskaper om att vara vegetarian. Har också läst i en reumatidning att det är svårt att hålla den kosten om man
Per sa: Trinan. Har du funderat på att bli vegetarian?
Svar: Nop, jag skulle svälta ihjäl. skämt och sidå, tanken har väl funnits men har inga kunskaper om att vara vegetarian. Har också läst i en reumatidning att det är svårt att hålla den kosten om man
Quote from Fredrik Närenfors on 21 December 2006, 19:55Stämmer nog det där. Hade det bara ankommit på mina leder så hade jag fortfarande varit vegis 😀
Stämmer nog det där. Hade det bara ankommit på mina leder så hade jag fortfarande varit vegis 😀
Quote from Funbeat user on 21 December 2006, 22:06Har du ett par "stavar"? Kör med dem isåfall ett tag. Går man ordentligt så har man ett jäkla flås och du får "kicken" som du vill ha. Träna/bygg musklarna runt/vid knät (stabilitet) också EXTRA mycket, eftersom man blir ostabil efter en sådan här skada.
Har du ett par "stavar"? Kör med dem isåfall ett tag. Går man ordentligt så har man ett jäkla flås och du får "kicken" som du vill ha. Träna/bygg musklarna runt/vid knät (stabilitet) också EXTRA mycket, eftersom man blir ostabil efter en sådan här skada.