Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 14:32Berner-trissorna kände jag till, men modifikationen på reglagen var en nyhet för mig.
Har du mer info om det? Ren nyfikenhet och nördigt intresse....
Min grundtes var hursomhelst att SRAM kommit på marknaden så snabbt och så brett att det fortfarande är
Berner-trissorna kände jag till, men modifikationen på reglagen var en nyhet för mig.
Har du mer info om det? Ren nyfikenhet och nördigt intresse....
Min grundtes var hursomhelst att SRAM kommit på marknaden så snabbt och så brett att det fortfarande är
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 14:52Biltema har ShimaNO.
Biltema har ShimaNO.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 15:01Det är möjligt, att Biltema gör det, men det är knappast relevant när vi diskuterar de delar av Shimanos produktsortiment som kan jämföras med Campagnolos (och kom nu inte med "inga Shimanoprodukter kan jämföras med Campa" ) .
Campas sortiment är smalare
Det är möjligt, att Biltema gör det, men det är knappast relevant när vi diskuterar de delar av Shimanos produktsortiment som kan jämföras med Campagnolos (och kom nu inte med "inga Shimanoprodukter kan jämföras med Campa" ) .
Campas sortiment är smalare
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 15:02Men Håkan, nu cyklar jag inte omkring i något laboratorium utan har kört omkring de här hojarna på ungefär samma vägar, jag har trampat på med ungefär samma pedaltryck under samma årstider i regn och i solsken.
Väljer man att tro på laboratorietester i s
Men Håkan, nu cyklar jag inte omkring i något laboratorium utan har kört omkring de här hojarna på ungefär samma vägar, jag har trampat på med ungefär samma pedaltryck under samma årstider i regn och i solsken.
Väljer man att tro på laboratorietester i s
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 15:06Hade XC kört med Campagnolo så måste de varit betydligt slitstarkare än ShimaNO eftersom det inte går att växla eller bromsa, enligt XC.
Hade XC kört med Campagnolo så måste de varit betydligt slitstarkare än ShimaNO eftersom det inte går att växla eller bromsa, enligt XC.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 17:18Nu har jag nästan helt bestämt mig:
Detta set blir det:SLR Gel Flow Sattel
weiß/universal
delivery period approx. 2-7 days
85,95 EUR 85,95 EURChorus Komplettgruppe 11-fach ohne Naben Modell 2011 Chorus Komplettgruppe 11-fach ohne Naben Modell 201
Nu har jag nästan helt bestämt mig:
Detta set blir det:
SLR Gel Flow Sattel
weiß/universal
delivery period approx. 2-7 days
85,95 EUR 85,95 EUR
Chorus Komplettgruppe 11-fach ohne Naben Modell 2011 Chorus Komplettgruppe 11-fach ohne Naben Modell 201
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 18:35Ingår kablar i campaseten?
Ingår kablar i campaseten?
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 19:02Ja!
Edit: Vajer, höljen och annat tillbehör, följer med växel/broms reglagen.
Ja!
Edit: Vajer, höljen och annat tillbehör, följer med växel/broms reglagen.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 20:38Jag tycker du valt en bra grupp.
Du kommer dock antingen att behöva ett specialverktyg för typ 1500-ish kronor för att få ihop kedjan, eller också gör du som jag och låter din lbs göra det åt dig (och få lite spott och spe av ägaren på köpet).
Har int
Jag tycker du valt en bra grupp.
Du kommer dock antingen att behöva ett specialverktyg för typ 1500-ish kronor för att få ihop kedjan, eller också gör du som jag och låter din lbs göra det åt dig (och få lite spott och spe av ägaren på köpet).
Har int
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 20:41Det finns kedjelås att köpa på nätet ifrån USA.
Det finns kedjelås att köpa på nätet ifrån USA.