Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHjälp med att välja komponenter l …
You need to log in to create posts and topics.

Berner-trissorna kände jag till, men modifikationen på reglagen var en nyhet för mig.

Har du mer info om det? Ren nyfikenhet och nördigt intresse....

Min grundtes var hursomhelst att SRAM kommit på marknaden så snabbt och så brett att det fortfarande är

Biltema har ShimaNO.

Det är möjligt, att Biltema gör det, men det är knappast relevant när vi diskuterar de delar av Shimanos produktsortiment som kan jämföras med Campagnolos (och kom nu inte med "inga Shimanoprodukter kan jämföras med Campa" ) .

Campas sortiment är smalare

Men Håkan, nu cyklar jag inte omkring i något laboratorium utan har kört omkring de här hojarna på ungefär samma vägar, jag har trampat på med ungefär samma pedaltryck under samma årstider i regn och i solsken.
Väljer man att tro på laboratorietester i s

Hade XC kört med Campagnolo så måste de varit betydligt slitstarkare än ShimaNO eftersom det inte går att växla eller bromsa, enligt XC.

Nu har jag nästan helt bestämt mig:
Detta set blir det:

SLR Gel Flow Sattel
weiß/universal
delivery period approx. 2-7 days
85,95 EUR 85,95 EUR

Chorus Komplettgruppe 11-fach ohne Naben Modell 2011 Chorus Komplettgruppe 11-fach ohne Naben Modell 201

Ingår kablar i campaseten?

Ja!
Edit: Vajer, höljen och annat tillbehör, följer med växel/broms reglagen.

Jag tycker du valt en bra grupp.

Du kommer dock antingen att behöva ett specialverktyg för typ 1500-ish kronor för att få ihop kedjan, eller också gör du som jag och låter din lbs göra det åt dig (och få lite spott och spe av ägaren på köpet).

Har int

Det finns kedjelås att köpa på nätet ifrån USA.