Quote from Guest on 16 June 2009, 20:54Hej!
Nu när Vättern Runt är över hade jag tänkt satsa lite på löpning. Det hade varit kul att kunna testa på att köra ett maraton eller i alla fall ett halvmaraton nästa år. Nästa års Vättern Runt och cyklingen är dock det primära. Men det ena behöver vä
Hej!
Nu när Vättern Runt är över hade jag tänkt satsa lite på löpning. Det hade varit kul att kunna testa på att köra ett maraton eller i alla fall ett halvmaraton nästa år. Nästa års Vättern Runt och cyklingen är dock det primära. Men det ena behöver vä
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 21:04Min spontana tanke är att du skulle behöva vila benen någon dag då o då.. Så att du bygger upp kroppen o inte bryter ner..
Men jag är "bara" amatör..
Min spontana tanke är att du skulle behöva vila benen någon dag då o då.. Så att du bygger upp kroppen o inte bryter ner..
Men jag är "bara" amatör..
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2009, 21:07Jogg/Rull ska nog föreställa återhämtning. Gör man det tillräckligt lugnt funkar det nog bra!
Jogg/Rull ska nog föreställa återhämtning. Gör man det tillräckligt lugnt funkar det nog bra!
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 22:19Jepp, det är aktiv vila i mycket lugnt tempo.
Inga andra synpunkter eller förslag?
Jepp, det är aktiv vila i mycket lugnt tempo.
Inga andra synpunkter eller förslag?
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2009, 23:07Du verkar vara van vid stor mängd i veckorna, så det kommer säkert att gå bra, det där. Men Du ville ha synpunkter, och här kommer mina:
Jag hade haft en hel dags vila från träning, förslagsvis onsdagen. En rask promenad fungerar precis lika bra, om inte
Du verkar vara van vid stor mängd i veckorna, så det kommer säkert att gå bra, det där. Men Du ville ha synpunkter, och här kommer mina:
Jag hade haft en hel dags vila från träning, förslagsvis onsdagen. En rask promenad fungerar precis lika bra, om inte