Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 10:01TACK, toppenbra med tips 🙂
Jag inser att det är dax att ge sig ut och prova och vrida och vända på de olika produkterna. Det är ju rätt avgörande att de ska kännas bra på också. Jag återkommer!
TACK, toppenbra med tips 🙂
Jag inser att det är dax att ge sig ut och prova och vrida och vända på de olika produkterna. Det är ju rätt avgörande att de ska kännas bra på också. Jag återkommer!
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 12:43Jag hade en enklare variant av polars pulsklockor tidigare och hade då problem med pulsbandet. Det var stelt och passade inte min kroppsform. Nu har jag Polar RS400 och pulsbandet som kommer med den klockan är riktigt bra och skönt att ha på sig. Man kan
Jag hade en enklare variant av polars pulsklockor tidigare och hade då problem med pulsbandet. Det var stelt och passade inte min kroppsform. Nu har jag Polar RS400 och pulsbandet som kommer med den klockan är riktigt bra och skönt att ha på sig. Man kan
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 12:57Jag har Garmin 310XT och är jättenöjd. Hade tidigare en Polars värsting (då iaf) med fotpod.
Fördelen med Garmin är dels att jag slipper pod - det låter så enkelt med en extra pod men jag tycker verkligen det är så skönt att slippa en extra pryl. Särskilt
Jag har Garmin 310XT och är jättenöjd. Hade tidigare en Polars värsting (då iaf) med fotpod.
Fördelen med Garmin är dels att jag slipper pod - det låter så enkelt med en extra pod men jag tycker verkligen det är så skönt att slippa en extra pryl. Särskilt
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 16:49Underbart - klockan är nu beställd. Jag fastnade för Garmin, tack vare att GPSen är inbyggd. Det blev en Garmin 310XT med pulsrem. Jag testade först 305:an i butik, men designen på urtavlan var liksom vinklad. Det kändes som om jag hade svårt att se siffr
Underbart - klockan är nu beställd. Jag fastnade för Garmin, tack vare att GPSen är inbyggd. Det blev en Garmin 310XT med pulsrem. Jag testade först 305:an i butik, men designen på urtavlan var liksom vinklad. Det kändes som om jag hade svårt att se siffr
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:04Sedan har ni Garmingruppen för felsökning.
Sedan har ni Garmingruppen för felsökning.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:11Jag är så GRYMT less på Fp. David ¤ anti-garminkampanjer. Om man inte gillar ett vist märke, måste man då hela tiden klanka ner på det?
Jag är så GRYMT less på Fp. David ¤ anti-garminkampanjer. Om man inte gillar ett vist märke, måste man då hela tiden klanka ner på det?
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:15Är det till att "klanka ned" med en upplysning om Garmingruppen?
Sedan så "ogillar" jag inte Garmin utan ser den snarare som en källa till glädje.
Är det till att "klanka ned" med en upplysning om Garmingruppen?
Sedan så "ogillar" jag inte Garmin utan ser den snarare som en källa till glädje.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:27Du skyller konstant på att du "upplyser". Du är den största anledningen till jag jag bytt ut min RS800CX mot en Garmin 405. Du är Polars största fiende med ditt snack!
Du skyller konstant på att du "upplyser". Du är den största anledningen till jag jag bytt ut min RS800CX mot en Garmin 405. Du är Polars största fiende med ditt snack!
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:41Ja, du verkar vara en objektiv konsument.
Ja, du verkar vara en objektiv konsument.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 18:15Äsch, han är bara klassens pajas. Ignorera.
Äsch, han är bara klassens pajas. Ignorera.