Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 20:56Jag vet inte, Bruse. Jag vet inte ens vad baktrissorna är för något. Det långa höljet fick jag vid nåt tillfälle för att se om det skulle bli bättre, och om jag inte minns fel så hjälpte det lite.
Cykeln får ganska mycket kärlek numera. Inte första somma
Jag vet inte, Bruse. Jag vet inte ens vad baktrissorna är för något. Det långa höljet fick jag vid nåt tillfälle för att se om det skulle bli bättre, och om jag inte minns fel så hjälpte det lite.
Cykeln får ganska mycket kärlek numera. Inte första somma
Quote from Rasmus Olsson on 23 May 2013, 22:23Småhjulen i växeln.
Småhjulen i växeln.
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 22:30Åh! Jaha!! 🙂 Tack!
Åh! Jaha!! 🙂 Tack!
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 16:15Underhold og skøtsel av sykklen er en del av selve syklingen. Det er som å borste tennene etter en har spist. Eller dusje etter trening. Har man en hobby så går man 100% for den.
Kvinner...????Men er du "fanget" av tidsklemma og prioriterer andre sysle
Underhold og skøtsel av sykklen er en del av selve syklingen. Det er som å borste tennene etter en har spist. Eller dusje etter trening. Har man en hobby så går man 100% for den.
Kvinner...????
Men er du "fanget" av tidsklemma og prioriterer andre sysle
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 19:50Jaha, så du menar att det är en typiskt kvinnlig egenskap att inte ta hand om sina grejer?
Jaha, så du menar att det är en typiskt kvinnlig egenskap att inte ta hand om sina grejer?
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 19:58NPNG: What??? Vad pratar du om?
Hur blev jag plötsligt "typiskt kvinnlig" och "prioriterar bort" underhåll av min cykel?
NPNG: What??? Vad pratar du om?
Hur blev jag plötsligt "typiskt kvinnlig" och "prioriterar bort" underhåll av min cykel?
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 20:34Nina: kan du justere et gir . Skifte et drivlina ? Skifte kassett ? Stille bremser ? skifte dekk ?
Om du svarer JA på alle frågene vil jeg be om orsaking .Fortsatt i all vennskaplighet ????
Fikk 78 Km i fantastisk sol og vindstille i dag......????
Nina: kan du justere et gir . Skifte et drivlina ? Skifte kassett ? Stille bremser ? skifte dekk ?
Om du svarer JA på alle frågene vil jeg be om orsaking .
Fortsatt i all vennskaplighet ????
Fikk 78 Km i fantastisk sol og vindstille i dag......????
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 20:57Stille bromsarna vet jag inte riktigt vad det betyder. Det som kräver specialverktyg som jag inte har, kan jag inte göra hemma. Resten klarar jag hjälpligt.
Fattar fortfarande inte vad det har med "kvinnligt" och "prioritering" att göra? Min cykel får ga
Stille bromsarna vet jag inte riktigt vad det betyder. Det som kräver specialverktyg som jag inte har, kan jag inte göra hemma. Resten klarar jag hjälpligt.
Fattar fortfarande inte vad det har med "kvinnligt" och "prioritering" att göra? Min cykel får ga
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2013, 03:21Två specialverktyg krävs som tillsammans kostar 200-500 kr. Som jag använder minst en gång per månad.
Två specialverktyg krävs som tillsammans kostar 200-500 kr. Som jag använder minst en gång per månad.
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2013, 03:22Två specialverktyg krävs som tillsammans kostar 200-500 kr. Som jag använder minst en gång per månad.
Två specialverktyg krävs som tillsammans kostar 200-500 kr. Som jag använder minst en gång per månad.