Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 16:06Shimano!
Shimano!
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 16:16Ja vi vet David att du är ett Campa-fan... 🙂
Ja vi vet David att du är ett Campa-fan... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 16:20Det är för att gamle Tullios grejor har fungerat i 75 år nu, med design och funktion i en skön symbios.
Det är för att gamle Tullios grejor har fungerat i 75 år nu, med design och funktion i en skön symbios.
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 16:23Först är inte lika med bäst. Dyrast är inte lika med bäst.
Vad som är snyggt beror på vem som tittar. Jag tycker Campas bromsväxelreglage är väldigt fula, till exempel. Den lilla korkade spaken för returväxling är också en ergonomisk miss av astronomiska
Först är inte lika med bäst. Dyrast är inte lika med bäst.
Vad som är snyggt beror på vem som tittar. Jag tycker Campas bromsväxelreglage är väldigt fula, till exempel. Den lilla korkade spaken för returväxling är också en ergonomisk miss av astronomiska
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 16:29Cyklar i den prisklassen är inte ämnade för skogen utan för grusvägar i bästa fall.
Jag tror att min Cykelcross med Campa fungerar bättre i skogen än de cyklarna som var i testen. Fastän jag har skärmar och endast 48/39 och 14-26.
Rasmus: Att du inte nå
Cyklar i den prisklassen är inte ämnade för skogen utan för grusvägar i bästa fall.
Jag tror att min Cykelcross med Campa fungerar bättre i skogen än de cyklarna som var i testen. Fastän jag har skärmar och endast 48/39 och 14-26.
Rasmus: Att du inte nå
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 16:35Mitt styre är det inget fel på. Funkar fantastiskt bra ihop med mina Shimano-reglage.
Och vad är det för bra med en spak man inte når???
Mitt styre är det inget fel på. Funkar fantastiskt bra ihop med mina Shimano-reglage.
Och vad är det för bra med en spak man inte når???
Quote from Charlotte Skoglund on 27 March 2008, 23:34har inga problem att nå mina reglage kör campa centaur 🙂
har inga problem att nå mina reglage kör campa centaur 🙂