Quote from Mattias Johansson on 25 March 2008, 16:00David. Jag tycker inte att du skall tycka för synd om grabben. Biltema cykeln var hans val och samma år fick han denna. http://i2.photobucket.com/albums/y50/Linnex/Jr%20Linnex/IMG_1534.jpg?t=1206456473
Han har vuxit ur den nu men senast tillskottet finns
David. Jag tycker inte att du skall tycka för synd om grabben. Biltema cykeln var hans val och samma år fick han denna. http://i2.photobucket.com/albums/y50/Linnex/Jr%20Linnex/IMG_1534.jpg?t=1206456473
Han har vuxit ur den nu men senast tillskottet finns
Quote from Funbeat user on 25 March 2008, 16:42Va, Cyklar han utan hjälm?
Jag tror att han hellre kör på en carbonram med Record och Borahjul.
Han vet bara inte om det ännu, men snart så!Jag kommer med bild snart!
Va, Cyklar han utan hjälm?
Jag tror att han hellre kör på en carbonram med Record och Borahjul.
Han vet bara inte om det ännu, men snart så!
Jag kommer med bild snart!
Quote from Funbeat user on 25 March 2008, 17:20Det var denna grabben borde ha. Den har andra hjul än jag trodde.
http://www.velo.se/view.php?id=2502
Det var denna grabben borde ha. Den har andra hjul än jag trodde.
Quote from Mattias Johansson on 25 March 2008, 17:54Får nog vänta tills den dag han har egen inkomst;)
Får nog vänta tills den dag han har egen inkomst;)
Quote from Funbeat user on 25 March 2008, 19:36Annika: Sportbiten Big Bike heter den visst ser jag på Eniro, ja den butiken tror jag att jag sett inne i stan. Menar du att det kan finnas något av intresse på Team Sportia? I så fall får jag ta en sväng dit också. Tack:D!
Annika: Sportbiten Big Bike heter den visst ser jag på Eniro, ja den butiken tror jag att jag sett inne i stan. Menar du att det kan finnas något av intresse på Team Sportia? I så fall får jag ta en sväng dit också. Tack:D!
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 26 March 2008, 08:41Ja, alltså bara Team Sportia i Birsta, inte inne i stan. Dom satsar tydligen lite mer på cykel och skidor om jag har förstått det rätt..
Ja, alltså bara Team Sportia i Birsta, inte inne i stan. Dom satsar tydligen lite mer på cykel och skidor om jag har förstått det rätt..
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 09:56Okej:-)!
Okej:-)!
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 12:54Bara två mountainbikes klarar test
Bara två cyklar av typen mountainbike klarade den nya europeiska säkerhetsstandarden, enligt tidningen Råd & Röns test.Vad är det här? Vad är detta? En mountainbike ska klara tuffa tag i terrängen men gör det långti
Bara två mountainbikes klarar test
Bara två cyklar av typen mountainbike klarade den nya europeiska säkerhetsstandarden, enligt tidningen Råd & Röns test.
Vad är det här? Vad är detta? En mountainbike ska klara tuffa tag i terrängen men gör det långti
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 13:00Det finns ingen av de cyklarna i "testet" som klarar skogskörning.
Du får vad du betalar för!
Det finns ingen av de cyklarna i "testet" som klarar skogskörning.
Du får vad du betalar för!
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 16:00Det låter lite som om Råd och Rön inte gjort testet för MTB-cyklister utan för folk som ska ha en cykel att "ta sig till skolan med"... Utan att veta vilka cyklar som ingick i testet gissar jag att det är lågbudgetcyklar de testat, annars skulle det inte
Det låter lite som om Råd och Rön inte gjort testet för MTB-cyklister utan för folk som ska ha en cykel att "ta sig till skolan med"... Utan att veta vilka cyklar som ingick i testet gissar jag att det är lågbudgetcyklar de testat, annars skulle det inte