Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHjälp mig med argument!
You need to log in to create posts and topics.

Här har du fler argument:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=763&a=409949

(t+) Jag läser och funderar och tycker det är givande att få era åsikter, även om det kan vara lite förvirrande olika ibland men så är det ju med allt. Det är bra att åtminstone veta vad man bör ta i beaktande när man ser sig om efter en ny cykel och att

Go girl! Ditt liv - din cykel!

😀 Japp!

Okej. Här skall du få argument mot Biltema. De har ingen kvalité.

I höstas efter mycket gnat av grabben så servade jag hans MTB cykel som var drygt två år gammal och från Biltema. När cykeln köptes var det den dyraste varianten för runt 3000 kr.

Bakre b

"You can have bike that is strong, light and cheap, pick any two"

Biltema har slutat sälja en av sina MTBs efter att det mesta (bl.a. ramen) gått sönder i Råd & Röns test. Testet följde en europeisk säkerhetsstandard. Endast Harald Nyborg hade en ännu sä

Gå till cykelaffären och prata, Gå sedan till en till om du kan.
Låt INTe maken pracka på dig en cykel du inte vill ha.
Jag har en "bra" citycykel, tantcykel, men jag vill definitivt inte cykla Tjejvättern på den om jag har ngt lättare att välja på med fl

Tack Linnex, åter igen en med egen erfarenhet. JAG är definitivt övertygad om att det inte blir någon Biltemacykel, kan lika gärna fortsätta trampa på min gamla och spara pengarna i så fall. Fy sjutton, förstår din grabbs besvikelse:-(.

Anders P. Jag läs

Problemet är att det finns ingen bra cykelaffär i Sundsvall. Tyvärr. Så, lita inte alltför mycket på råden du får av dem. Men att kika runt lite är alltid bra! Ju mer du kan själv desto mer kritisk kan du vara och då är det lättare att välja rätt...
Besök

Jag undrar vad för sorts cykel som Linnex Sr kör på eftersom att grabben tvingas köra på en Biltemacykel?