Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHjälp mig med present - racercyke …
You need to log in to create posts and topics.

vill bara komma med ett tips spara och köp en cykel för runt tiotusen då kommer du få en bra cykel, ska den användas mycket så är det värt.
Cyklar och tävlar mycket så jag vet vad jag pratar om med vänliga hälsningar Henrik.

Och jag tycker att man visst kan spara men ändå kan få en helt ok cykel för mindre än 10 000 kr också 🙂 Märker man att intresset ökar kan man alltid sälja och byta upp sig.

Nja, kanske 9599:- men nånstans där går gränsen för en racercykel som är värd att köpa!

Betalar du 6000:- för en ny racer så har du troligen kastat bort pengarna!

Det går att pressa ner lite till från 9599:-, t.ex. med följande:

http://www.bikebuster.se/detaljer/120133.html

Håller inte med. Om en cykel för 6000 gör att man faktiskt börjar cykla så har man inte kastat bort pengarna.

Tack för era svar! Verkar ju onekligen som att denna cykel är på tok för stor, men att köpa någon för dryga 10 000:- är inte aktuellt, spara eller ej! Jag KAN väl köpa en cykel för 10 000:-, men det känns det inte värt! Det handlar ju som sagt om en motio

Efter första säsongen så uppgraderar man till carbon och Campagnolo, de liksom gifter sig med varandra och levde lyckligt alla sina dagar.
Det blir en bra vintercykel av första öket om det inte är halt.

Anna: Köp något begagnat!

Jag ser att jag och Jannike verkar vara inne på samma linje...

Jannike – eller någon annan – har du några idéer om var man kan finna lite billigare racervarianter, förutom den jag nämnt? Med lite billigare menar jag max 5 000- 6 000:-.

Finns ingenting som är så tråkigt som att köpa nånting som efter ett tag börjar gå sönder eller som inte funkar riktigt speciellt om man gett bort det!