Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 09:54Anna - Lyssna på David och köp något begagnat. Billigt och BRA! Finns hur mycket roligt som helst i annonser.
Anna - Lyssna på David och köp något begagnat. Billigt och BRA! Finns hur mycket roligt som helst i annonser.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 10:52Håller med Jannike. Om det får en att cykla kan det ju inte va totalt bortkastat!!!
Men det finns inte alls "hur mycket som helst" begagnat. Är man lite kort i rocken är det toooooksvårt. Jag letade i ett år utan framgång men tillslut hittade jag en jobb
Håller med Jannike. Om det får en att cykla kan det ju inte va totalt bortkastat!!!
Men det finns inte alls "hur mycket som helst" begagnat. Är man lite kort i rocken är det toooooksvårt. Jag letade i ett år utan framgång men tillslut hittade jag en jobb
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 11:01Hej Fredrik bra sida många bra och prisvärda cyklar där, har själv en Battaglin stealth 2005 som träningscykel så det är bra cyklar .
Hej Fredrik bra sida många bra och prisvärda cyklar där, har själv en Battaglin stealth 2005 som träningscykel så det är bra cyklar .
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 11:11Som sagt begagnat eller en för 8000 nedsatt till 6000?
Frågan är om det finns ett prisskikt som är ännu mer bortkastat? Betalar mer men kommer ändå inte hålla?
Som sagt begagnat eller en för 8000 nedsatt till 6000?
Frågan är om det finns ett prisskikt som är ännu mer bortkastat? Betalar mer men kommer ändå inte hålla?
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2008, 12:23om det får en att hata cykling är det däremot bättre att sätta in pengarna på mitt cykelkonto!
om det får en att hata cykling är det däremot bättre att sätta in pengarna på mitt cykelkonto!
Quote from Lena O on 8 April 2008, 12:38min racer kostade 6,500 ...
och det var inkörningsporten till att cykla mer o mer. Hade bara kört Vättern innan och ett handfull andra lopp. Sedan byte jag ut alla komponenter (ingen CampagNOlo) och i år efter 5 år byt jag ut ramen.
Jag skulle alltid före
min racer kostade 6,500 ...
och det var inkörningsporten till att cykla mer o mer. Hade bara kört Vättern innan och ett handfull andra lopp. Sedan byte jag ut alla komponenter (ingen CampagNOlo) och i år efter 5 år byt jag ut ramen.
Jag skulle alltid före
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 14:05Köp begagnat! Då får du en skaplig hoj för dom pengarna. Men det viktigaste är som skrivits här storleken, glöm det där med överaskning och gå till din lokala cykelhandlare och prova ut vilken storlek som passar. SEN kommer du ihåg detta och köper en sån
Köp begagnat! Då får du en skaplig hoj för dom pengarna. Men det viktigaste är som skrivits här storleken, glöm det där med överaskning och gå till din lokala cykelhandlare och prova ut vilken storlek som passar. SEN kommer du ihåg detta och köper en sån
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 15:04Sedan har det ett antal gånger lämnats några förslag på sidor som efter att ha använt vattenpasset i skrevet går att få fram mått på ramar/cykel.
Sedan har det ett antal gånger lämnats några förslag på sidor som efter att ha använt vattenpasset i skrevet går att få fram mått på ramar/cykel.
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2008, 01:13Jag har bara pratat om nypriser. Gör som David säger: Köp begagnat (om ni vågar 🙂 )
Jag har bara pratat om nypriser. Gör som David säger: Köp begagnat (om ni vågar 🙂 )
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 11:58Gör ett fint hemmagjort presentkort på de antal tusen kronorna som du tänker ge honom som cykel-present och sen kan ni jaga begagnat ihop. Jakten är kul den med!
Gör ett fint hemmagjort presentkort på de antal tusen kronorna som du tänker ge honom som cykel-present och sen kan ni jaga begagnat ihop. Jakten är kul den med!