Quote from Guest on 14 October 2012, 11:44Behöver hjälp att hitta motivationen igen.
Började att springa januari 2012 och kom igång jättebra. Målen var höga och motivationen hög.
Men då kom det som inte fick hända, en skada i höger hälsena och vila var ett faktum.
Kunde inte springa från april t
Behöver hjälp att hitta motivationen igen.
Började att springa januari 2012 och kom igång jättebra. Målen var höga och motivationen hög.
Men då kom det som inte fick hända, en skada i höger hälsena och vila var ett faktum.
Kunde inte springa från april t
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 11:54Behövs det mer motivation än vetskapen och tacksamheten över att du faktiskt kan springa? Det brukar räcka för mig 🙂
Behövs det mer motivation än vetskapen och tacksamheten över att du faktiskt kan springa? Det brukar räcka för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 11:56Nu är jag iof lite knäpp när det gäller att få motivation men det här klippet talar iaf till mej:
http://www.youtube.com/watch?v=KisBCTk22Lg
Nu är jag iof lite knäpp när det gäller att få motivation men det här klippet talar iaf till mej:
Quote from Lars Mörrby on 14 October 2012, 11:58Målgången på Hawaii Ironman. Att se folk över 80 år gamla fullborda en Ironman..
Mycket motiverande - i alla fall för mig.
Målgången på Hawaii Ironman. Att se folk över 80 år gamla fullborda en Ironman..
Mycket motiverande - i alla fall för mig.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 12:05Dom är väl heltidsproffs?
Dom är väl heltidsproffs?
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 12:10Anmäl dig till en tävling eller gå med i Vinterutmaningen här på Funbeat!
Hoppas du hittar tillbaka igen!
Anmäl dig till en tävling eller gå med i Vinterutmaningen här på Funbeat!
Hoppas du hittar tillbaka igen!
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 13:06David.
På sätt och vis.
När man fyllt 65 blir man ju fritidsmiljonär. (t+)
David.
På sätt och vis.
När man fyllt 65 blir man ju fritidsmiljonär. (t+)
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 13:54Det här är motivation för mig just nu:
http://www.youtube.com/watch?v=kjDLorXfkaoSer på den varje dag. Fått mig att leta efter roligare stigar, vackrare stigar, ödsligare stigar, lyckligare stigar. Och att se fram emot vintern!
Det här är motivation för mig just nu:
Ser på den varje dag. Fått mig att leta efter roligare stigar, vackrare stigar, ödsligare stigar, lyckligare stigar. Och att se fram emot vintern!
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 15:07Team Hoyt
Team Hoyt
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 15:45Team Hoyt fortsätter.
Hittills 69 Marathon + 6 "Ironman".
Otroligt.
Team Hoyt fortsätter.
Hittills 69 Marathon + 6 "Ironman".
Otroligt.