Quote from Elias Engqvist on 16 October 2012, 10:34En fråga är ju: Slutade du bara träna då du skadade dig eller har du kört tunga tåhävningar som man ska för att stärka vadmuskler mm?
Annars finns det ju risk att historien upprepar sig!
En fråga är ju: Slutade du bara träna då du skadade dig eller har du kört tunga tåhävningar som man ska för att stärka vadmuskler mm?
Annars finns det ju risk att historien upprepar sig!
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 11:31Linda (t+)
Tack för att du satte ord på det jag funderat över så mycket när det går trögt. Jag vill vilja, men jag vill inte. Nu vill jag dock, tack och lov, nästan jämt. Stor skillnad!
Linda (t+)
Tack för att du satte ord på det jag funderat över så mycket när det går trögt. Jag vill vilja, men jag vill inte. Nu vill jag dock, tack och lov, nästan jämt. Stor skillnad!
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 16:06Jag brukade göra på detta vis när jag hade motivationsproblem: Sätt fram löparkläderna, väl synligt, som du ska ha på dig när du kommer hem från jobbet.
Då har du inget val fast en del av huvudet säger nej. Jag märkte själv att det blev lättare att ge
Jag brukade göra på detta vis när jag hade motivationsproblem: Sätt fram löparkläderna, väl synligt, som du ska ha på dig när du kommer hem från jobbet.
Då har du inget val fast en del av huvudet säger nej. Jag märkte själv att det blev lättare att ge