Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bra initiativ som förhoppningsvis ger resultat. Det borde också sporra alla oss andra att vi hör av oss till beslutsfattare och ansvariga när vi ser att något är fel eller kan förbättras. Min erfarenhet är att de i de flesta fall lyssnar, är tacksamma för

Dagens framsteg:
Jag har fått en devis från Länsstyrelsen där de uppger att jag skall få ta del av beslutet. Jo jag tackar jag då jag klagat...

Detta sker via delgivning! Va fan händer, är inte posten att lita på? Varför fungerar inte internet för Länsst

Sen bläddrar jag vidare och hittar detta:
http://arkiv.mitti.se/erez4/online/mitti/sodraroslagen.html
Kolla sidan 12

Passar rätt in i tiden

Den länken funkar inte Lasse..

Imorse genomförde jag rek på platsen och det är inga problem att ta sig förbi. Vägen är avstängd genom att man helt sonika har hällt ut en stor jordhög på vägen och satt upp lite skyltar. Det är bara att gå av cykeln och gå i kanten ett par meter. Med MTB

Jag har sökt lite på nätet men inte hittat någon förklaring. Jag skulle väl ha stannat och forskat lite när jag passerade idag. Jag håller helt med om att det gärna får fortsätta att vara avstängt. Jag klev av och gick några meter för säkerhets skull. För

Hemlig landningsbana för utomjordingar, ska ni se... 😉

Jag tänkte börja cykla lite mera i det området och funderar såklart vilka vägar som man ska akta sig för samt vilka som är bra att cykla på.

Jörgen skrev "Alternativet jag tar (jobbar i Täby) är 276, därefter mot Angarn, Vallentuna, Arninge, Täby. "

Va

Mellan Ullna trafikplats (Trafikplats Rosenkälla heter den visst egentligen) och Arningevägen finns det två vägar att välja på. Dels 265-an, dvs Norrotsleden som är motortrafikled, Dels gamla Roslagsvägen som nu är blockerad med en jordhög ungefär vid inf

Naturligtvis ska det bli en landningsbana för utomjordingar.
Bild på jordhögen:
bild:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0a/A_Yool_DevilsTower_04Sep03_exif.jpg/133px-A_Yool_DevilsTower_04Sep03_exif.jpg