Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHjul LVG
You need to log in to create posts and topics.

Hej Håkan! God fortsättning på det nya året!

För övrigt:

Fuck you!

Tack det samma Daniel.

Daniel:

"KEY BENEFITS
Get more aerodynamics !
52 mm deep rim with elliptical sidewalls
Bladed spokes and integrated nipples

Aerodynamics sub 1750 grams
12 K carbon flanges bonded on new 40 grams lighter alloy rims
Aero spokes
Low count spokes "

Fast

Conny, det där sista är en helt godtagbar motivation 🙂

Jag funderar också på ett nytt hjulpar i år. Man kommer på så mycket i väntan på att köra utan dubbar ...

"Hej Håkan! God fortsättning på det nya året!

För övrigt:

Fuck you!"

Ber att få önska även dig Daniel en god fortsättning på det nya året.

Men att tänka F..Y.. . Det är helt i sin ordning och helt OK, enligt mig. Men att skriva F..Y..., nja lite mer

Tänk vad en tidig måndagsmorgon kan ställa till med

Peace & Love Brothers (L)

P. kul att du har egna åsikter. Jag bryr mig inte om dem, men det är kul.

Conny ... dags för den stora "bear hug" 🙂

"P. kul att du har egna åsikter. Jag bryr mig inte om dem, men det är kul."

Daniel, så himla kul vet jag inte.
Och vi har alla en åsikt. Vår egen eller någon annans 😉
För att säga att "det har jag ingen åsikt om" är också en åsikt.
Sin egen eller någon

Nisse Mandus skrev:
> Tunga hjul blir trögare när det är ryck och liknande .

Nja, bra utformad profilhöjd (dvs aerodynamisk) gör även accelerationen snabbare
Skillnaden i roterande vikt hos hjul är dessutom försvinnande liten jmf med den "vikt som bara

De har styva hjul för att de ska hålla och kraften ska ned i hjulen.