Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fick tippset att starta en helt egen grupp för hoppreps utmaningen. Så här är den lycka till allihopa som hänger på.

Jag hänger på här inne ja me =) Ska ut o lägga in de som personligt mål oxå. Sen leta på hopprepet så min samob har städat undan.

Kul att det blev en egen grupp. Jag är som sagt också med, men kommer förmodligen inte kunna lägga in min träning på några dagar för jag har flyttat och inte skaffat internet än. Men jag uppdaterar min träning så fort internet är fixat.

De är ju as jobbigt att hoppa. Har ett digitalt hopprep. Den mäter tiden osv. Efter 1 min är ja ju död. Så ja får hoppa många gånger men lite itaget. De lär ju iallfall ge resultat på kondition.

Digitalt hopprep? Hur fungerar de? Det är jobbigt i början att hoppa kommer ett hopp eller två men de blir bättre, nu lyckas jag med uppåt 40 hopp i rad i mellanåt. Kämpa på allihopa 🙂

Blev 50 hopp irad idag. När man gick i skolan så fixade man lätt 100.
Mitt hopprep är köpt på maxi, man ställer in vikt och hur länge man vill hoppa, så räknar den antal hopp o kcal. När tiden har gått ut så piper den. (Räknar enbart aktiv tid)

De lät väldigt intressant jag måste nog kolla på det på ica maxi.

Det har inte blivit mycket hoppande för mig denna vecka. Har vart mitt i en flytt,men jag ska kämpa på och komma ikapp.. Bara så ni vet så är Thessan som skrev ovanför jag. Råkade gå in på en annan inloggning.

Måste ju haka på jag också. Hade inte tänkt att regga hopprep separat eftersom det ingår i min uppvärmning tillsammans med roddmaskin och lite annat innan jag kör igång styrketräningen. Men varför inte. Lite kul är det ju att snacka om nåt så specifikt so

Kul med fler som hänger på. De e rätt jobbigt att hoppa hopprep... Hade ont i halsen igår så inge hopp men idag känns halsen bättre så jag tog mig i kragen å hoppade 10 minuter 🙂 Känns som att de e riktigt bra träning. Mystiskt med olika färger på hoppr