Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag vaknar nästan varje natt och är hungrig och äter något. I alla fall om jag tränat hårt dagen innan. Så har det varit i många år så för mig handlar det absolut inte om ovana. Däremot tror jag att jag dels har svårt att trycka i mig så mycket som jag be

Intressant att läsa vad ni andra skriver och hur mycket det tycks variera från person till person. Till viss del kanske det beror på vana vid träning och hård ansträning, men det tycks ju inte funka så för alla.

Jag har som sagt var alltid haft god aptit

Jag äter ALDRIG lunch!!?? ...tja om det sociala trycket påkallar det så håller jag naturligtvis färgen å sitter å petar i en tallrik en stund etc. Frulla kl 07.30 å då talar vi om sju mackor med ägg/majonnäs/dill...skinka/ost..leverpastej å ett berg saltg

Ingmari, jag skäms nästan men jag äter mer bara efter att ha joggat några kilometer, är döhungrig. När jag sprungit för mig längre sträckor som en mil och så har jag också vaknat hungrig på natten. En stor del av mitt liv kretsar kring mat
BILD:http://tb

Inte skämmas, Stina! 🙂

Jag minns en fjällvandring när jag var i tjugoårsåldern. Jag delade matransoner med två killar som var typ 1,90 (jag är 1,62) och som båda förstås vägde mycket mer än jag. Vi hade alltså gemensam mat som vi delade i tre lika dela

Vi har nog helt enkelt bra förbränning vi! I morgon ska jag på vandring och står och packar ryggsäcken FULL med mat.

Det här var en intressant tråd. Jag har varit jättehungrig idag och igår och gissar att det beror på att jag tog mig runt GV i lördags. När jag började fundera på hur mycket energi som egentligen går åt på ett sånt lopp så kändes det lite absurt. Det måst

Samma här... jag kommer vara mer hungrig än vanligt en vecka nu om jag ser tillbaka på tidigare lopp jag har avklarat...

När det gäller kalorier visade min pulsklocka på ca 1500 förbrukade på 2 timmar. Nu är ju inte dessa exakta, men de ger ju en liten f

Kände ingen direkt extra hunger efter GV, men det beror nog på hur jag åt.
Innan loppet åt jag frukost vid 08, lunch vid 11 och ett äpple på väg till starten. Efter loppet vid 16 blev det Gainomax, choklad, vatten och lite annat smått och gott. Sen råkade

Jag som brukar vara hungerns främste vän är nog benägen att instämma i Anders Andersson inlägg. På lördagen åt jag stor frukost, banan som mellanmål samt massor av spaghetti och köttfärssås vid ettiden. En enervit energikaka innan loppet. Vatten och sport