Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 23:26Lars: tanken är god men jag VAR med i en klubb förra året. Tyvärr (eller kul för dem) var alla mycket vassare än mig så jag upplevde mest stress över att inte hänag med...
K-G: Ja, jag tror att mycket kan bero på att jag spänner mig. Jag jobbar mycket me
Lars: tanken är god men jag VAR med i en klubb förra året. Tyvärr (eller kul för dem) var alla mycket vassare än mig så jag upplevde mest stress över att inte hänag med...
K-G: Ja, jag tror att mycket kan bero på att jag spänner mig. Jag jobbar mycket me
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 08:19Att vara med i en klubb, bli ifrånsprungen träning efter träning, men ändå dyka upp på träningarna och försöka hänga med lite längre varje gång - utan att hänga läpp. Det är bra för att bli tuffare mentalt.
Att öka dynamiken i träningarna. Kör riktiga gr
Att vara med i en klubb, bli ifrånsprungen träning efter träning, men ändå dyka upp på träningarna och försöka hänga med lite längre varje gång - utan att hänga läpp. Det är bra för att bli tuffare mentalt.
Att öka dynamiken i träningarna. Kör riktiga gr
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:45Annica har rätt. Det gäller att tänka positivt och hitta glädjen i träningen.
Sätt upp ett antal delmål som är klart genomförbara. T.ex. att orka springa uppför den där backen du nu måste gå i. Spring din 1/5/10 km-runda 10 sekunder fortare än förra mån
Annica har rätt. Det gäller att tänka positivt och hitta glädjen i träningen.
Sätt upp ett antal delmål som är klart genomförbara. T.ex. att orka springa uppför den där backen du nu måste gå i. Spring din 1/5/10 km-runda 10 sekunder fortare än förra mån
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 18:11Kan rekommendera Kjell Enhagers Filmer om man tycker om just hur man kan bli bättre på att tänka rätt. Mycket NLP i det och idrottspsykologi överlag. Kjell har varit tränare åt svenska damlandslaget i Golf så blir en del liknelser från det men även en del
Kan rekommendera Kjell Enhagers Filmer om man tycker om just hur man kan bli bättre på att tänka rätt. Mycket NLP i det och idrottspsykologi överlag. Kjell har varit tränare åt svenska damlandslaget i Golf så blir en del liknelser från det men även en del
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 18:20Gunilla: Om du sliter hund varje pass så tränar du för hårt och för ovarierat om du frågar mig. Så ska det inte vara tycker jag. Jag blandar intensiteten ordentligt och tycker det är viktigt att få återkommande behagliga löppass då självförtroendet byggs
Gunilla: Om du sliter hund varje pass så tränar du för hårt och för ovarierat om du frågar mig. Så ska det inte vara tycker jag. Jag blandar intensiteten ordentligt och tycker det är viktigt att få återkommande behagliga löppass då självförtroendet byggs
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 20:53När tankarna om hur jobbigt det är slår mig motarbetar jag dem med att tänka motsatsen och så sjunger jag Alicia Keys låt Superwomen i huvuet (I am a superwoman, yes I am). Motiverar mig alltid att springa ytterligare en bit i alla fall 🙂
När tankarna om hur jobbigt det är slår mig motarbetar jag dem med att tänka motsatsen och så sjunger jag Alicia Keys låt Superwomen i huvuet (I am a superwoman, yes I am). Motiverar mig alltid att springa ytterligare en bit i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:24Ikväll lyssnade jag på ett radioprogram som var så intressant att jag inte ens tänkte på hur lätt det gick 🙂
Ikväll lyssnade jag på ett radioprogram som var så intressant att jag inte ens tänkte på hur lätt det gick 🙂
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2010, 21:48Jag brukar också ha ganska lätt för att lyssna på radioprogram!
Jag brukar också ha ganska lätt för att lyssna på radioprogram!