Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 21:34Korta intervaller ska vara på max! Tror jag iallafall, men jag kör bara på känn... 🙂
Korta intervaller ska vara på max! Tror jag iallafall, men jag kör bara på känn... 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 22:18Ytterligare ett obegripligt inlägg av David.
Ytterligare ett obegripligt inlägg av David.
Quote from Sissel Svanøe on 30 March 2010, 22:39Robert R skrev 15:12 att ulf carlsson hävdade att 20 st 10 sek ruscher var bästa sättet att öka farten. Om det nu är som David skriver så verkar det som om den gode ulf hade andra knep än intervaller för att få fart i benen också.
Så tolkade jag det.
Robert R skrev 15:12 att ulf carlsson hävdade att 20 st 10 sek ruscher var bästa sättet att öka farten. Om det nu är som David skriver så verkar det som om den gode ulf hade andra knep än intervaller för att få fart i benen också.
Så tolkade jag det.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 06:14Alla kan inte förstå allt.
Jag vet till exempel inte varför "The Big Bang" uppstod.
Alla kan inte förstå allt.
Jag vet till exempel inte varför "The Big Bang" uppstod.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 07:06David: den frågan började de jobba på på allvar igår: http://twitter.com/CERN
David: den frågan började de jobba på på allvar igår: http://twitter.com/CERN
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 07:39Tyvärr så har inte svaret dykt upp i min hjärna, ännu.
Tyvärr så har inte svaret dykt upp i min hjärna, ännu.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:21titti; enklaste är att springa hundrameters intervaller. Anledningen är att du då vet vilken tid du måste ha på hundra meter för att klara tiden 45min på milen.
Varje sekund du tjänar per 100m ger 1:40 kortare tid på 10km.
För att klara 10km på 45min kr
titti; enklaste är att springa hundrameters intervaller. Anledningen är att du då vet vilken tid du måste ha på hundra meter för att klara tiden 45min på milen.
Varje sekund du tjänar per 100m ger 1:40 kortare tid på 10km.
För att klara 10km på 45min kr
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:30@ Stig
Intressant. var hittar du den tabellen?
@ Stig
Intressant. var hittar du den tabellen?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:33Jag har ett eget excel-ark som jag brukar titta i. Skulle ju kunna dela av mig till dem som är intresserade.
Inget avancerat, men gör det lättare att förstå hastighet, tid och km-tider.
Jag har ett eget excel-ark som jag brukar titta i. Skulle ju kunna dela av mig till dem som är intresserade.
Inget avancerat, men gör det lättare att förstå hastighet, tid och km-tider.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:40ok det är en rak översättning..trodde det var en typ mcmillan tabell
ok det är en rak översättning..trodde det var en typ mcmillan tabell