Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:23ha ha gillar den sista....jovisst...men det viktiga är genomsnittshastigheten....inte backen i sig...men visst har du rätt
ha ha gillar den sista....jovisst...men det viktiga är genomsnittshastigheten....inte backen i sig...men visst har du rätt
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:46Läste en gammal elitcyklist som skrev att "har du för låg kadens sitter du för högt, har du för hög kadens sitter du för lågt". Säkert en sanning med viss modifikation, men jag ser väldigt många främst tjejer som sitter för högt o trampar väldigt sakta. (
Läste en gammal elitcyklist som skrev att "har du för låg kadens sitter du för högt, har du för hög kadens sitter du för lågt". Säkert en sanning med viss modifikation, men jag ser väldigt många främst tjejer som sitter för högt o trampar väldigt sakta. (
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:48som en sprint i 150 cadens
som en sprint i 150 cadens
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 13:06Jösses, jag som trodde det var hjärnan som bestämde kadensen.
Jösses, jag som trodde det var hjärnan som bestämde kadensen.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:21Du ser ... att prestation bestäms av mekanik istället för intellekt är vanligare än man kanske tror ... 🙂
Du ser ... att prestation bestäms av mekanik istället för intellekt är vanligare än man kanske tror ... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:26Varför vill man vänja sig runt 90?
Det anses snarare att vara en vettig nivå att försöka hålla som lägsta kadens.
Varför vill man vänja sig runt 90?
Det anses snarare att vara en vettig nivå att försöka hålla som lägsta kadens.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:30Flinar! David du har alltid ett uppe i rock ärmen.... tror att Jan Ulrich brukade ha 80 i genomsnitt...men sen fick han ju också stryck av Armstrong för jämnan....
Flinar! David du har alltid ett uppe i rock ärmen.... tror att Jan Ulrich brukade ha 80 i genomsnitt...men sen fick han ju också stryck av Armstrong för jämnan....
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:31Ullrich hade också en del knäproblem och det är inget myyysigt.
Ullrich hade också en del knäproblem och det är inget myyysigt.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:37näää
näää
Quote from Charlotte Skoglund on 9 September 2008, 16:04var det när han stod på knä han blev vit om näsan????
var det när han stod på knä han blev vit om näsan????