Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:08Han brukar stå på öronen.
Han brukar stå på öronen.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 17:26tänk att vara den eviga tvåan....suck....fast jag har ju inte ens blivit tvåa
tänk att vara den eviga tvåan....suck....fast jag har ju inte ens blivit tvåa
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 17:31Jan vann ett antal VM-guld och även OS-guld förutom TdF.
Jan vann ett antal VM-guld och även OS-guld förutom TdF.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 09:25Fast han var ju dopad...
Jag tänker inte bråka om Jan....(janne som hans polare säger i tyskland 😀 )
(jag gillar Ulrich också....coolt med en kille som i princip aldrig stod upp)
Fast han var ju dopad...
Jag tänker inte bråka om Jan....(janne som hans polare säger i tyskland 😀 )
(jag gillar Ulrich också....coolt med en kille som i princip aldrig stod upp)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 09:41Mig veterligen så hade han bara varit på partaj och är inte fälld för mer doping än Nylander.
Mig veterligen så hade han bara varit på partaj och är inte fälld för mer doping än Nylander.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 10:06...då är jag dopad jämt....
...då är jag dopad jämt....
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 02:00Det är inget fel att vara Janne Ullrich.
Jag lider av samma syndrom och jag har verkligen försökt lära mig att dra högre kadens under sommaren. Jag har förbjudit den högsta klingan och puffat på snabbt som en gammal ångmaskin men jag hinner bara inte med.
Det är inget fel att vara Janne Ullrich.
Jag lider av samma syndrom och jag har verkligen försökt lära mig att dra högre kadens under sommaren. Jag har förbjudit den högsta klingan och puffat på snabbt som en gammal ångmaskin men jag hinner bara inte med.
Quote from Lena O on 13 September 2008, 06:39Per jag var likadan.
Jag har nu ökat kadens till mellan 95-105 men det händer ofta i grupp när de inte ha bråttom att jag sakta till 80. Känns som att jag spara mer kraft.
Per jag var likadan.
Jag har nu ökat kadens till mellan 95-105 men det händer ofta i grupp när de inte ha bråttom att jag sakta till 80. Känns som att jag spara mer kraft.