Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 20:55http://sydsvenskan.se/sverige/article421894/Voltaren-for-riskabel-for-receptfri-forsaljning.html
http://sydsvenskan.se/sverige/article421894/Voltaren-for-riskabel-for-receptfri-forsaljning.html
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 21:02Plonggggg.... Så lät det när min voltarengel hamnade i papperskorgen... Tack David för länken.
Plonggggg.... Så lät det när min voltarengel hamnade i papperskorgen... Tack David för länken.
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 21:27Gel lär knappat vara någon fara, då den är lokalverkande.
Gel lär knappat vara någon fara, då den är lokalverkande.
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 21:33inte papperskorgen Pierre, lämna det för destruktion på Apoteket!!!
inte papperskorgen Pierre, lämna det för destruktion på Apoteket!!!
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:16Är lokalverkande bortkopplande av pumpen?
Är lokalverkande bortkopplande av pumpen?
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:20Man kanske kan undvika att smörja in hjärtmuskeln med gelen, så ska det nog gå bra. 😉
Man kanske kan undvika att smörja in hjärtmuskeln med gelen, så ska det nog gå bra. 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:25Voltaren finns som stolpiller så att rätt ända får sitt lystmäte.
Voltaren finns som stolpiller så att rätt ända får sitt lystmäte.
Quote from Bjarne Lewin on 10 April 2009, 22:26Det krävs mindre av den aktiva substansen om det används lokalt, altså blir det också mindre risk för biverkningar 🙂
Det krävs mindre av den aktiva substansen om det används lokalt, altså blir det också mindre risk för biverkningar 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 00:25-AT-: Plockar upp och tar med till apoteket 🙂
-AT-: Plockar upp och tar med till apoteket 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 23:07Jag har också haft mycket problem med vaderna. Stretch verkar inte hjälpa (utom möjligen om man stretchar framsidan istället). Tåhävningar verkar hjälpa (både som styrketräning och som uppvärmning). Värme verkar hjälpa, som Pierre skriver både tigerbalsam
Jag har också haft mycket problem med vaderna. Stretch verkar inte hjälpa (utom möjligen om man stretchar framsidan istället). Tåhävningar verkar hjälpa (både som styrketräning och som uppvärmning). Värme verkar hjälpa, som Pierre skriver både tigerbalsam