Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 18:28Ser att jag dessutom sparade 300-1500 kr, inte illa alls!!
Ser att jag dessutom sparade 300-1500 kr, inte illa alls!!
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 15:14Markus - Vad gäller för sprint? Eller ger det sig?
Markus - Vad gäller för sprint? Eller ger det sig?
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 15:17Linford Christie hade en del problem med "Svinging Dick" så man började mäta målgången i brösthöjd istället.
Linford Christie hade en del problem med "Svinging Dick" så man började mäta målgången i brösthöjd istället.
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 15:35Jag kapar alltid tiondelar på fällknivsprincipen bakåt!
Jag kapar alltid tiondelar på fällknivsprincipen bakåt!
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 15:44Startblocken står ju en bit ifrån varandra i breddled, kanske fortsätter man med det breda steget loppet igenom...
Startblocken står ju en bit ifrån varandra i breddled, kanske fortsätter man med det breda steget loppet igenom...
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 16:19http://www.youtube.com/watch?v=YEUD_LwsDUI
Asafa Powell springer ju fortast i världen, så helt fel gör han väl inte?
Asafa Powell springer ju fortast i världen, så helt fel gör han väl inte?
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 16:26Visst är det koolt att det oftast skulle räcka med 20m-lopp när det gäller dessa distanser.
Visst är det koolt att det oftast skulle räcka med 20m-lopp när det gäller dessa distanser.
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 19:56Du menar att det är accelerationen som är avgörande? Ja,det är skitkoolt! 😀
Du menar att det är accelerationen som är avgörande? Ja,det är skitkoolt! 😀